- Waardering
- 0
Call of Duty 2 net uitgespeeld... wel geinig, maar ben wel toe aan een nieuw spel. Iemand tips?
Is er ook een nieuw spel van Age of Empires?
Is er ook een nieuw spel van Age of Empires?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peppino zei:AOE 3 is al een tijdje uit... COD2 was echt de bomheerlijk sfeertje!!
schrijf je eens in op wat torrent fora.. kom je vanzelf wel wat leuks tegen![]()

MrJ zei:. D3 had die intens nare sfeer (spelen met je surround headset op in een donkere kamer)
Klaaswitz zei:D3 vond ik vooral erg (te) donker en de speelomgeving niet bijzonder realistisch. Moet zeggen dat ik niet al te lang gespeeld heb. Je moet zeker FEAR een keer gaan proberen, is veel creepier doordat de speelomgeving veel realistischer en geloofwaardiger is.

MrJ zei:Sneu?
Samen met D3 en FarCry vond ik HL2 een absolute topper. D3 had die intens nare sfeer (spelen met je surround headset op in een donkere kamer), FarCry die schitterende outdoor locaties en HL2 had een combi van beide.
Mooie outdoor levels (die kanalen level), creepy sfeer ('We don't go to Ravelholm anymore' --> zombies killen met de grav. gun!), coole wapens en een goed verhaallijn.
Nee HL2 = uber.

EricR zei:Koop een Xbox360Duurt nog zeker een half jaar voordat de pc graphics op het beeld kan toveren zoals in GRAW.