AndroidHealthClinic

PC Games

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Call of Duty 2 net uitgespeeld... wel geinig, maar ben wel toe aan een nieuw spel. Iemand tips?

Is er ook een nieuw spel van Age of Empires?

AOE 3 is al een tijdje uit... COD2 was echt de bom :D heerlijk sfeertje!!

schrijf je eens in op wat torrent fora.. kom je vanzelf wel wat leuks tegen :)

Websites waar ze torrents aanbieden? [Link niet meer beschikbaar]

Ik schijt in m'n broek van F.E.A.R.

Momenteel ook weer bezig met Rome: Total War. Moet je liggen, turn-based strategie met real-time slagvelden.

\:D/ QuakeWorld \:D/

Ik denk er aan om FEAR toch eens te gaan spelen, maar over een maandje komt de sequel van Half Life 2 uit. :)

Ik vond Half-Life 2 al knap sneu in vergelijking met het orgineel... Zou de sequel dan nog sneu-er worden?

Sneu? :eek:

Samen met D3 en FarCry vond ik HL2 een absolute topper. D3 had die intens nare sfeer (spelen met je surround headset op in een donkere kamer), FarCry die schitterende outdoor locaties en HL2 had een combi van beide.

Mooie outdoor levels (die kanalen level), creepy sfeer ('We don't go to Ravelholm anymore' --> zombies killen met de grav. gun!), coole wapens en een goed verhaallijn.

Nee HL2 = uber.

MrJ zei:
. D3 had die intens nare sfeer (spelen met je surround headset op in een donkere kamer)

D3 vond ik vooral erg (te) donker en de speelomgeving niet bijzonder realistisch. Moet zeggen dat ik niet al te lang gespeeld heb. Je moet zeker FEAR een keer gaan proberen, is veel creepier doordat de speelomgeving veel realistischer en geloofwaardiger is.

Ergens komende week ofzo komt trouwens Elder Scrolls: Oblivion uit. Voor het geval je RPG's vet vindt. Dat gaat vrij zeker een topper zijn.

Klaaswitz zei:
D3 vond ik vooral erg (te) donker en de speelomgeving niet bijzonder realistisch. Moet zeggen dat ik niet al te lang gespeeld heb. Je moet zeker FEAR een keer gaan proberen, is veel creepier doordat de speelomgeving veel realistischer en geloofwaardiger is.

Wat is er nu weer onrealistisch aan een geopende portal naar Hel? :(

Precies, normaalste zaak van de wereld...
Ik open mijn portaal naar de Hel elke dag minstens een keer boven de wc :D

MrJ zei:
Sneu? :eek:

Samen met D3 en FarCry vond ik HL2 een absolute topper. D3 had die intens nare sfeer (spelen met je surround headset op in een donkere kamer), FarCry die schitterende outdoor locaties en HL2 had een combi van beide.

Mooie outdoor levels (die kanalen level), creepy sfeer ('We don't go to Ravelholm anymore' --> zombies killen met de grav. gun!), coole wapens en een goed verhaallijn.

Nee HL2 = uber.

is mij te eng............

...........ik speel nog TETRIS & Pacman !!
:eek:

:D :p

edit

Koop een Xbox360 :D Duurt nog zeker een half jaar voordat de pc graphics op het beeld kan toveren zoals in GRAW.

ik ken alleen Serious Sam, wel lagge

Terug
Naar boven