Fitness Seller

PC Games

Lol. :D

MrJ zei:

360 is iets meer dan een console alleen, voor € 400+ heb je momenteel een grafische kaart die net in de buurt komt van het grafische geweld van de 360. Keuze is dan snel gemaakt, ik wacht voor de pc dan wel op de G80 van Nvidia of de R600 van Ati.

Klaaswitz zei:
Momenteel ook weer bezig met Rome: Total War. Moet je liggen, turn-based strategie met real-time slagvelden.

Jep, goed spel. Ik heb ook al de expansion pack: barbarian invasion. Ben ik wel even zoet mee :D

COD2 uitgespeeld, damn wat was ik triest toen ik dat spel had uitgespeeld
Wat ik merk is dat ik bij alle goede spellen die ik heb uitgespeeld me altijd depri voel omdat ik meer wil:(
Fear probeer ik nog te bemachtigen maar ik kan de goeie torrent er maar niet voor vinden. 3 DUBBELE karma voor degene die mij een goede torrent levert

spiertje16 zei:
COD2 uitgespeeld, damn wat was ik triest toen ik dat spel had uitgespeeld
Wat ik merk is dat ik bij alle goede spellen die ik heb uitgespeeld me altijd depri voel omdat ik meer wil:(
Fear probeer ik nog te bemachtigen maar ik kan de goeie torrent er maar niet voor vinden. 3 DUBBELE karma voor degene die mij een goede torrent levert

Foei agent, besef je dat dit exact hetzelfde is als een product uit de winkel stelen?

EricR zei:
360 is iets meer dan een console alleen, voor € 400+ heb je momenteel een grafische kaart die net in de buurt komt van het grafische geweld van de 360. Keuze is dan snel gemaakt, ik wacht voor de pc dan wel op de G80 van Nvidia of de R600 van Ati.

Je hebt gelijk wat dit betreft, maar consoles blijven zuigen. En zwaar ook met die ****ing RSI controllertjes waar je geen fatsoenlijke 3d shooter mee kan spelen, laat staan een game als WC3. ;)

Na de Super Nintendo en Sega Megadrive zijn er geen consoles meer gebouwd! :mad:

Terug
Naar boven