Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb je alles goed aangedrukt? Zit je videokaart wel helemaal goed in de pci-e bus? heb je alle schroeven van je moederbord wel vast? Haal anders batterij uit je moederbord met stroom eraf en wacht 2 min daarna er weer in doen en kijken.
Heb je alles goed aangedrukt? Zit je videokaart wel helemaal goed in de pci-e bus? heb je alle schroeven van je moederbord wel vast? Haal anders batterij uit je moederbord met stroom eraf en wacht 2 min daarna er weer in doen en kijken.
Dankjewel voor alle tips, ik zit momenteel op mijn werk, en kan dus niks met de pc in kwestie doen, ik ben nu wat aan het turfen voor mogelijke oplossingen, en/of het constateren van het probleem, zelf denk ik dat het of een verbinding met videokaart is, of de kaart zelf.
---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 13:56 ----------
VGA fan , ik heb een fan in de voeding, die draait, ik heb een fan op de CPU die draait, en een interne losse fan die draait ook, de videokaart lampjes en fans branden/draaien wel.
Ik ga niet van het ergste uit, maar stel dat er een ongekend hoog voltage/ampere door mijn systeem is gegaan, en er onderdelen zijn doorgebrand, kan ik dat dan ook herkennen aan een brandlucht en/of roet afzetting ?