Fitness Seller

Pc kapot

Heb je alles goed aangedrukt? Zit je videokaart wel helemaal goed in de pci-e bus? heb je alle schroeven van je moederbord wel vast? Haal anders batterij uit je moederbord met stroom eraf en wacht 2 min daarna er weer in doen en kijken.

Die piep is dat je vga-voeding niet is aangesloten, ben er wel bekend mee, ik vergat dat kabeltje wel eens.

Draait de fan van je vga wel?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb je alles goed aangedrukt? Zit je videokaart wel helemaal goed in de pci-e bus? heb je alle schroeven van je moederbord wel vast? Haal anders batterij uit je moederbord met stroom eraf en wacht 2 min daarna er weer in doen en kijken.

Dankjewel voor alle tips, ik zit momenteel op mijn werk, en kan dus niks met de pc in kwestie doen, ik ben nu wat aan het turfen voor mogelijke oplossingen, en/of het constateren van het probleem, zelf denk ik dat het of een verbinding met videokaart is, of de kaart zelf.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 13:56 ----------

Die piep is dat je vga-voeding niet is aangesloten, ben er wel bekend mee, ik vergat dat kabeltje wel eens.

Draait de fan van je vga wel?

VGA fan ???, ik heb een fan in de voeding, die draait, ik heb een fan op de CPU die draait, en een interne losse fan die draait ook, de videokaart lampjes en fans branden/draaien wel.

Ik ga niet van het ergste uit, maar stel dat er een ongekend hoog voltage/ampere door mijn systeem is gegaan, en er onderdelen zijn doorgebrand, kan ik dat dan ook herkennen aan een brandlucht en/of roet afzetting ?

Laatst bewerkt:
Als iets doorgebrand is dan ruik je dat wel ja :roflol:

Continuous beep= Power supply, system board, or keyboard problem

Druk ook even je ram geheugen goed aan, en misschien is het gewoon je kapotte videokaart.
Had zelf een kapotte moederbord uit de doos.

• Topic Starter Topic Starter
Continuous beep= Power supply, system board, or keyboard problem

Druk ook even je ram geheugen goed aan, en misschien is het gewoon je kapotte videokaart.
Had zelf een kapotte moederbord uit de doos.

Ik ga deze avond, afhankelijk van wanneer mijn maat kan helpen, ff zeggen hoe alles er voor staat, het is geen continuous beep, maar 1 korte beep.

Het k*tte is dat het hele setje 1.2 dagen gelopen heeft, supersnel etc, en nadat die 6/8 puntskabel eruit ging iets niet werk.

Laatst bewerkt:
even wat wattage van jouw pc opgezocht.

r6970 lightning onder max load: 269 Watt
I5 2500k: 95 W(ik had de I7 per ongeluk opgezocht, vond het al zo veel)

van je voeding toch een 80% certificaat gevonden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven