Hey kun je vandaag de dag rond de 500-600euro (hoeft niet precies) nog leuke pc kopen(/samenstellen) waar ook nog een aardig spelletje op gespeeld kan worden 
karma4help

karma4help

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey kun je vandaag de dag rond de 500-600euro (hoeft niet precies) nog leuke pc kopen(/samenstellen) waar ook nog een aardig spelletje op gespeeld kan worden
karma4help![]()
Kijk op Home :: Azerty Hardware
Stel een syteem zelf samen, laat em evt daar bouwen.
Dan heb je voor dat bedrag best een leuk systeem (excl. monitor)
Duurder = beter over 't algemeen..excl. monitorBen nu ff wat samenstellen bij alternate, weet alleen niet precies wat goeie bordjes zijn etc.

4GB is totaal niet nodig. Gewoon 2GB nemen en ipv daarvan een beter moederbord nemen. iig een mobo met P35 chipset.
4GB is totaal niet nodig. Gewoon 2GB nemen en ipv daarvan een beter moederbord nemen. iig een mobo met P35 chipset.
Ik denk dat ik die 4gb niet hoeft te laten voor die 65euro, ik zie trouwens al moederborden van 70euro met een P35 Chipset, zijn de moederborden met een p35 beter, sneller, betrouwbaarder ofzo?
Laat ik het zo zeggen: Vista hoeft niet persee.Geef mij nu eens 1 reden tegewoordig dat je 4 gig niet nodig heb.
Nieuwere games hebben zeker baat bij 4 gig dan 2 gig.
@ ijser. Welk besturings systeem heb/neem je. XP of vista 32/64 bits.
Oja jij bent die overclocker, ja daar heb ik niet zo gek veel verstand van, m'n huidige processor just a lil' bit overgeclocked, maar aangezien ik ook best goedkoop geheugen heb omdat ik in m'n achterhoofd had niet te gaan overclocken kan ik ook best geheugen nemen van n paar tientjes duurder. Ik heb nu btw een board met P35(6e goedkoper zelfsJep. Vooral betere overklok ondersteuning en omdat je een supergoede overklok cpu neemt zou ik een goed mobo nemen.
)Laat ik het zo zeggen: Vista hoeft niet persee.
Oja jij bent die overclocker, ja daar heb ik niet zo gek veel verstand van, m'n huidige processor just a lil' bit overgeclocked, maar aangezien ik ook best goedkoop geheugen heb omdat ik in m'n achterhoofd had niet te gaan overclocken kan ik ook best geheugen nemen van n paar tientjes duurder. Ik heb nu btw een board met P35(6e goedkoper zelfs)
kan zeker, bv bij paradigit.nl
succes, let op de grafische kaart ff.
...
AMD dual core of quad core icm een moederbord is al goedkoper als een intel set.

Overklok geheugen is altijd netjes, maar hoeft niet persee als je niet hoog wilt overklokken. Je hebt ook goede koeling nodig dat ook geld kost, maar als da u ni boeit dat overklokken moet je daar geen geld in steken. Je kan nog altijd overklokken zonder je geheugen over te klokken. Enkel moet je daar wat meer info over zoeken als je er nog niets over weet.![]()

Ach, als het echt een goeie processor is om over te clocken waarom zou ik het dan laten? En ik dacht dat je met het verhogen van je fsb ook automatisch je geheugen sneller liet lopen![]()