AndroidHealthClinic

PC kopen

IJSer

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Hey kun je vandaag de dag rond de 500-600euro (hoeft niet precies) nog leuke pc kopen(/samenstellen) waar ook nog een aardig spelletje op gespeeld kan worden :rolleyes:

karma4help:cool::cool:

Hey kun je vandaag de dag rond de 500-600euro (hoeft niet precies) nog leuke pc kopen(/samenstellen) waar ook nog een aardig spelletje op gespeeld kan worden :rolleyes:

karma4help:cool::cool:

kan zeker, bv bij paradigit.nl

succes, let op de grafische kaart ff.

Kijk op Home :: Azerty Hardware

Stel een syteem zelf samen, laat em evt daar bouwen.
Dan heb je voor dat bedrag best een leuk systeem (excl. monitor)

• Topic Starter Topic Starter
excl. monitor ;) Ben nu ff wat samenstellen bij alternate, weet alleen niet precies wat goeie bordjes zijn etc.

Laatst bewerkt:
AMD dual core of quad core icm een moederbord is al goedkoper als een intel set.

Thanks voor de reacties! Ik ga nu ff die bestbuyguide lezen.

hieronder voor de experts, heb ik alvast iets samengesteld:

qrm7ol.jpg - 127887

622,61 ex. btw:D

Weet niet of ik een beetje slimme keuzes heb gemaakt qua prijs/kwaliteit :rolleyes:

4GB is totaal niet nodig. Gewoon 2GB nemen en ipv daarvan een beter moederbord nemen. iig een mobo met P35 chipset.

4GB is totaal niet nodig. Gewoon 2GB nemen en ipv daarvan een beter moederbord nemen. iig een mobo met P35 chipset.

Ik denk dat ik die 4gb niet hoeft te laten voor die 65euro, ik zie trouwens al moederborden van 70euro met een P35 Chipset, zijn de moederborden met een p35 beter, sneller, betrouwbaarder ofzo?

Geef mij nu eens 1 reden tegewoordig dat je 4 gig niet nodig heb.

Nieuwere games hebben zeker baat bij 4 gig dan 2 gig.

@ ijser. Welk besturings systeem heb/neem je. XP of vista 32/64 bits.

Ik denk dat ik die 4gb niet hoeft te laten voor die 65euro, ik zie trouwens al moederborden van 70euro met een P35 Chipset, zijn de moederborden met een p35 beter, sneller, betrouwbaarder ofzo?

Jep. Vooral betere overklok ondersteuning en omdat je een supergoede overklok cpu neemt zou ik een goed mobo nemen.

Geef mij nu eens 1 reden tegewoordig dat je 4 gig niet nodig heb.

Nieuwere games hebben zeker baat bij 4 gig dan 2 gig.

@ ijser. Welk besturings systeem heb/neem je. XP of vista 32/64 bits.
Laat ik het zo zeggen: Vista hoeft niet persee.

Jep. Vooral betere overklok ondersteuning en omdat je een supergoede overklok cpu neemt zou ik een goed mobo nemen.
Oja jij bent die overclocker, ja daar heb ik niet zo gek veel verstand van, m'n huidige processor just a lil' bit overgeclocked, maar aangezien ik ook best goedkoop geheugen heb omdat ik in m'n achterhoofd had niet te gaan overclocken kan ik ook best geheugen nemen van n paar tientjes duurder. Ik heb nu btw een board met P35(6e goedkoper zelfs :()

dat geheugen snap ik dus geen drol van he, met die latencies.

Laat ik het zo zeggen: Vista hoeft niet persee.

Oja jij bent die overclocker, ja daar heb ik niet zo gek veel verstand van, m'n huidige processor just a lil' bit overgeclocked, maar aangezien ik ook best goedkoop geheugen heb omdat ik in m'n achterhoofd had niet te gaan overclocken kan ik ook best geheugen nemen van n paar tientjes duurder. Ik heb nu btw een board met P35(6e goedkoper zelfs :()

Overklok geheugen is altijd netjes, maar hoeft niet persee als je niet hoog wilt overklokken. Je hebt ook goede koeling nodig dat ook geld kost, maar als da u ni boeit dat overklokken moet je daar geen geld in steken. Je kan nog altijd overklokken zonder je geheugen over te klokken. Enkel moet je daar wat meer info over zoeken als je er nog niets over weet. :thumbs:

kan zeker, bv bij paradigit.nl

succes, let op de grafische kaart ff.

Als je goedkoop wilt moet je vooral naar Paradigit :rolleyes:...
Internet is stukken goedkoper ;)
ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment
Home :: Azerty Hardware
Tweakers.net - 134.945 bezoekers vandaag!

AMD dual core of quad core icm een moederbord is al goedkoper als een intel set.

De Intel Processoren hebben daarintegen meestal wel een betere L2 Cashe en zijn wat sneller en beter te OC'en ;)

@ TS, is de prijs incl/excl besturingssysteem?

Overklok geheugen is altijd netjes, maar hoeft niet persee als je niet hoog wilt overklokken. Je hebt ook goede koeling nodig dat ook geld kost, maar als da u ni boeit dat overklokken moet je daar geen geld in steken. Je kan nog altijd overklokken zonder je geheugen over te klokken. Enkel moet je daar wat meer info over zoeken als je er nog niets over weet. :thumbs:

Ach, als het echt een goeie processor is om over te clocken waarom zou ik het dan laten? En ik dacht dat je met het verhogen van je fsb ook automatisch je geheugen sneller liet lopen ???

ik zou uitkijken met die voeding. Beter neem je een bekend merk met hoge piekwaardes. Denk aan antec oid. Dit zijn de A-merken voeding.

* Asus
* Tagan
* Enermax
* AOpen
* Antec
* Zalman
* Chieftec
* FSP Group
* Nexus
* Enlight
* SuperFlower
* CWT
* AC Ryan
* Huntkey
* Hiper
* Thermaltake
* Levicom
* Aerocool
* Be Quiet
* Yesico
* Cooler Master
* OCZ
* Seasonic
* Qtechnology (!! niet Q-tec !!)
* Corsair

Ach, als het echt een goeie processor is om over te clocken waarom zou ik het dan laten? En ik dacht dat je met het verhogen van je fsb ook automatisch je geheugen sneller liet lopen ???

Je hebt ook betere koeling nodig om te overclocken. Om dat een beetje te doen heb je al snel een koeler van 40 euro nodig. Houd daar rekening mee in je budget.

Terug
Naar boven