Fitness Seller

PC kopen

Ach, als het echt een goeie processor is om over te clocken waarom zou ik het dan laten? En ik dacht dat je met het verhogen van je fsb ook automatisch je geheugen sneller liet lopen ???

Nee, je kan een divider instellen waardoor het geheugen trager gaat lopen dan de fsb van je processor. Maar als je je timings van je geheugen wat losser zet zal dat geheugen wel lekker lopen.

Besturingssysteem moet je niet kopen yoh. Gwn downloaden, kost veel te veel geld!

ik zou uitkijken met die voeding. Beter neem je een bekend merk met hoge piekwaardes. Denk aan antec oid. Dit zijn de A-merken voeding.

* Asus
* Tagan
* Enermax
* AOpen
* Antec
* Zalman
* Chieftec
* FSP Group
* Nexus
* Enlight
* SuperFlower
* CWT
* AC Ryan
* Huntkey
* Hiper
* Thermaltake
* Levicom
* Aerocool
* Be Quiet
* Yesico
* Cooler Master
* OCZ
* Seasonic
* Qtechnology (!! niet Q-tec !!)
* Corsair

Lol? dat is een OCZ voeding dat hij vernoemd hoor. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik zou uitkijken met die voeding. Beter neem je een bekend merk met hoge piekwaardes. Denk aan antec oid. Dit zijn de A-merken voeding.

* Asus
* Tagan
* Enermax
* AOpen
* Antec
* Zalman
* Chieftec
* FSP Group
* Nexus
* Enlight
* SuperFlower
* CWT
* AC Ryan
* Huntkey
* Hiper
* Thermaltake
* Levicom
* Aerocool
* Be Quiet
* Yesico
* Cooler Master
* OCZ
* Seasonic
* Qtechnology (!! niet Q-tec !!)
* Corsair

Learned that the hard way :D Heb wel is een q-tec gehad.. Die ik bij deze heb gedaan is OCZ dus dat zit wel goed. toch bedankt:D

lidl pc ftw

Welk OS ga je draaien.
Probeer Ubuntu eens. Met games wordt dat al iets lastiger, maar tegenwoordig toch ook een matige ondersteuning mbv wine. Ook voor sommige programma's. Daarentegen zijn er onder linux ook genoeg goede alternatieven voor programma's (openOffice bijv ipv Microsoft Office)
Als je dat gewend bent, wil je echt niet meer naar microsofts producten.

Welk OS ga je draaien.
Probeer Ubuntu eens. Met games wordt dat al iets lastiger, maar tegenwoordig toch ook een matige ondersteuning mbv wine. Ook voor sommige programma's. Daarentegen zijn er onder linux ook genoeg goede alternatieven voor programma's (openOffice bijv ipv Microsoft Office)
Als je dat gewend bent, wil je echt niet meer naar microsofts producten.

Dual boot me ubunt ;) Kan je altijd terug als het niks is :)

Neem een goeie processor(ikzelf ga altijd voor AMD), een goeie videokaart(Nvidia) en 2 gig ram dual channel zal goed zijn. exclusief beeldscherm is 600 euro wel te doen

Thanks voor de reacties! Ik ga nu ff die bestbuyguide lezen.

hieronder voor de experts, heb ik alvast iets samengesteld:

qrm7ol.jpg - 128129

622,61 ex. btw:D

Weet niet of ik een beetje slimme keuzes heb gemaakt qua prijs/kwaliteit :rolleyes:

Niet slecht, maar stel liever een vergelijkbaar systeem samen bij azerty dan kun je stuk beter/goedkoper uit.Alternate is te duur imo.

Je kan voor 150 een 8800GT kopen ipv 9600GT. Hetzelfde geldt voor e8200, voor die prijs kun je bij azerty een e8400 halen.
Verder is een p35 idd een goede keuze.

Terug
Naar boven