Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
sinds een paar jaartjes heb ik een pc staan
P4 - 2,8 GHz - 512 MB.
het ding werkt best en ik heb niets meer nodig dan dat deze doet, dus dat is geen probleem. probleem is dat ik er geen ruk verstand van heb verder.
de laatste tijd krijgt hij irritante trekjes zoals het ineens afsluiten van mijn internet vensters. niet afsluiten tenzij je die opdracht meerdere keren geeft. enorm vertraagd opstarten etc etc etc.
ook heb ik nadat ik mijn microsoft office pakket niet meer kon vinden er abbility office opgegooid, maar nu heb ik steeds te maken met gekopieerde bestanden, voorbeeld;
ik sla een tekstbestand op onder de naam "DBB" dan kan ik er zeker van zijn dat dit bestand binnen aanzienlijke tijd dubbel in mijn map staat

nou zit ik al een tijdje zonder virusscanner
en dacht ik erover de hele mikmak naar een pczaak te brengen en hem compleet te laten checken, herstellen en er een goede virusscanner op te laten gooien, zodat ik er zeker van ben dat ik dit soort problemen niet meer tegenkom, maar ik heb geen idee wat me dat gaat kosten, hoe lang ik hem kwijt ben etc etc.
iemand enige ervaring met dit soort situaties? serieuze reacties graag
P4 - 2,8 GHz - 512 MB.
het ding werkt best en ik heb niets meer nodig dan dat deze doet, dus dat is geen probleem. probleem is dat ik er geen ruk verstand van heb verder.
de laatste tijd krijgt hij irritante trekjes zoals het ineens afsluiten van mijn internet vensters. niet afsluiten tenzij je die opdracht meerdere keren geeft. enorm vertraagd opstarten etc etc etc.
ook heb ik nadat ik mijn microsoft office pakket niet meer kon vinden er abbility office opgegooid, maar nu heb ik steeds te maken met gekopieerde bestanden, voorbeeld;
ik sla een tekstbestand op onder de naam "DBB" dan kan ik er zeker van zijn dat dit bestand binnen aanzienlijke tijd dubbel in mijn map staat

nou zit ik al een tijdje zonder virusscanner
en dacht ik erover de hele mikmak naar een pczaak te brengen en hem compleet te laten checken, herstellen en er een goede virusscanner op te laten gooien, zodat ik er zeker van ben dat ik dit soort problemen niet meer tegenkom, maar ik heb geen idee wat me dat gaat kosten, hoe lang ik hem kwijt ben etc etc.iemand enige ervaring met dit soort situaties? serieuze reacties graag

hij is m nu aan t scannen en hij slaat bijna op tilt