Fitness Seller

pc-probleem

owja, ook zoiets, het laatje van de DVD-brander gaat niet open :rolleyes: dat brand niet zo soepel:( :D hij is m nu aan t scannen en hij slaat bijna op tilt :D
trtojan horse dit, trojan horse dat :D

Hehe, Trojaans k*tpaardje naar binnen gehobbelt?

Scannen, belangrijke bestanden backuppen (als je cd/dvd fikker het niet doet, gebruik dan een usb-stick. Heb je die niet, is er vast wel een vriendelijke buurman die er 1 heeft). Clean install.

• Topic Starter Topic Starter
heb m net gescand en kwam zo rond de 600 bestanden tegen :rolleyes: allemaal verwijderd en volgens mij gaat dat veel ellende schelen, ik kijk het nog even aan voorlopig, mochtie raar doen dan kom ik wel weer huilen:P ff karma verdelen hoor:)

lol, als je 600 besmette bestanden heb gehad, mag je heel hard in je handen knijpen als hij nog goed draait. Ik zou gewoon een verse installatie erover heengooien.

Beste is gewoon een verse installatie inderdaad. Loopt hij weer als een trein, en je bent van het gezeur af. Als hij eenmaal geinfecteerd is krijg je toch nooit álles weg.

Precies Sport. Kom op, niet zo vreselijk afwachtend zijn, gewoon actie ondernemen en het in 1 keer goed doen.

Terug
Naar boven