AndroidHealthClinic

pc start niet meer op na overclocken

Dat is hetzelfde als gewoon de batterij eruit halen en er weer inzetten..
een nacht wachten maakt niks uit...

Heb je al geprobeerd m aan en uit te zetten?

Ga naar tweakers, daar weten ze alles van computers ^^

JjX9y.png

Dat is voor een modem.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is hetzelfde als gewoon de batterij eruit halen en er weer inzetten..
een nacht wachten maakt niks uit...
dikke vette onzin dit, heb hem eerst zovaak eruit gehaald en weer erin en dan opstarten deed het gewoon niet. Iemand op tweakers gaf als advies dat bij bepaalde moederborden reset van bios wel een nacht kan duren

en dat klopt dus

nvm...
vind het allemaal prima...:)

Laatst bewerkt:
Vooral nog een keer proberen te OCen als je net zoveel van computers weet als blijkt uit je eerste post

dikke vette onzin dit, heb hem eerst zovaak eruit gehaald en weer erin en dan opstarten deed het gewoon niet. Iemand op tweakers gaf als advies dat bij bepaalde moederborden reset van bios wel een nacht kan duren

en dat klopt dus

Ben ik met je eens! Heb ook veel problemen gehad met me telefoon, hij zag de lader niet meer en er verdwenen apps van mn scherm. Telefoon geupdated enzo en nog niet weg. Kreeg als advies de accu een nacht er uit te laten. Dit heeft bij mij zeker geholpen, hij functioneerde weer als vanouds erna!

Waarom ga je het voltage omhoog knallen voor een milde overklok?

Waarom je uberhaupt een E2200 wil gaan overklokken begrijp ik toch al niet. Voor 25 a 30 euro koop je een E8400 op Marktplaats en heb je een performance boost die je met die E2200 niet gaat halen.

Als je weet hoe je moet overklokken kan je die E2200 wel ruim boven de 3 Ghz trekken maar zo'n E8400 trek je richting de 4 Ghz op luchtkoeling.

@ ericr

kan ik een e8400 cpu zo op mijn moederbord plaatsen?

misschien idd wel handig

Doe ik het nog.
JA, beiden zijn socket 775.

bedankt ray je bent dus toch aardig. Waar kan ik het beste zo een cpu halen gewoon marktplaats?

Ja sorry maat ik moet gewoon niet zo irritant doen,
ik heb het zo ook geleerd, met schade en schande :D

Ik weet niet zeker of deze CPU nog makkelijk te krijgen is...
even naar de marktplaats geweest en volgens mij kom je er wel.
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=intel+e8400&categoryId=0&postcode=1562VJ&distance=0

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Wel even checken of je voor jouw mainboard misschien een bios update nodig hebt. Op Marktplaats genoeg van die CPU's te vinden verder.
En Eric vult me netjes aan..
dit zeker even checken...

bedankt ray en ericr ziet er goed uit

Aangezien je zo van Tweakers bent, moet je even bij hun Vraag&aanbod kijken ;)

Terug
Naar boven