Fitness Seller

PCT - ervaringen graag

Narcotik

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers,

Binnekort heb ik een cycle gepland met tren en test prop (dit is de 1e keer dat ik tren ga gebruiken)

Test prop 75mg eod
Tren a 150mg eod
Winstrol orals 4 weken voor start van cycle beginnen voor 6 weken lang op 50mg/dag.

Ik ben nog steeds niet uit over mijn PCT dus hiervoor zou ik graag jullie advies erover willen horen, ik had gedacht om :

5 dagen na laatste inject :

2000IU eod voor 10 shots

Daarna :

4 weken clomid op 100mg ( 2 x 50mg per dag)
6 weken nolva op 40mg per dag

Of wat zouden jullie doen?

Gr.

waarom winny eerder beginnen? en hoe lang duurt je kuur?

• Topic Starter Topic Starter
waarom winny eerder beginnen? en hoe lang duurt je kuur?

had de winny al in huis liggen en iemand hier op dit forum (die al jaren actief is op dit forum) had me in PM verteld om het zo te nemen omdat je zo erg mooie resultaten kan boeken.

Cycle gaat 8 weken in totaal duren. Ben al 4kg bijgekomen van winny icm clen en ik begin nu aan week 3.
Hoop de 90-92kg te tikken voor ik deze cycle begin :-)

Laatst bewerkt:
Niemand?

Hcg tijdens de kuur. Hcg onderdrukt ook namelijk en met je nakuur wil je juist weer de boel opstarten.

Met tren kan je overwegen als nakuur arofixen te nemen of 50mg clomid+20mg nolva.

Maar alleen nolva of clomid doen er ook veel. Nolva op 20mg houden meer is overkill.

Idd je nakuur houden op 50mg Clomid en 20 mg Nolva.

Knikker die Chlomid dr maar uit. Meerwaarde 0.0, Hoogstens sides..........en 100 mg is met dit kinderkuurtje sowieso enorm overdreven.

Meer nakuurmiddelen wil niet per definitie zeggen dat je beter hersteld.

Laatst bewerkt:
Idd je nakuur houden op 50mg Clomid en 20 mg Nolva.

Dan 4 weken clomid en 6 weken nolva of gewoon 4 weken van beide? Nogmaals bedankt voor je hulp.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 21:38 ----------

Hcg tijdens de kuur. Hcg onderdrukt ook namelijk en met je nakuur wil je juist weer de boel opstarten.

Met tren kan je overwegen als nakuur arofixen te nemen of 50mg clomid+20mg nolva.

Maar alleen nolva of clomid doen er ook veel. Nolva op 20mg houden meer is overkill.

Ik zie ook dat de meeste +- 500iu HcG gebruiken tijdens hun kuur atrophy van de testikels te voorkomen. Bij mij ligt de nadruk meer op het sneller herstellen na deze cycle, wat raad u dan aan qua dosering en gebruik van HcG? Alvast bedankt.

De methode die ik hierboven had vermeld wordt erg vaak gebruikt op amerikaanse forums als PCT na een tren cycle. Kan je ook vinden op google onder de naam van Dr. Scally 'Power PCT'.

Nogmaals bedankt, dit zal tevens ook de eerste keer zijn dat ik met tren ga werken dus zou héél erg graag alle risico's ervan beperken.

Nogmaals bedankt

Ik ben persoonlijk een voorstander van wat langer nakuren , hoe lang gaat je kuur totaal zijn? Mijn advies is dan 4-6 weken Clomid en Nolva

Ik niet. Onderdrukken blijft onderdrukken......en herstel kost nu eenmaal tijd, dat verkort je niet AANZIENLIJK door er maar direct alles in te gooien wat met een nakuur te maken heeft!
Al die mensen kletsen elkaar maar na hier? Kwam gisteren ergens ene post tegen van iemand die bijna meer "nakuurmiddelen" gebruikte dan zn 6 weken winstrol............belachelijk als je t mij vraagt

Bij een DIKKE KUUR: HCG 500 IU per week ( 2 x 250) mee laten lopen is mij wel super bevallen!!

Laatst bewerkt:
Ik ben persoonlijk een voorstander van wat langer nakuren , hoe lang gaat je kuur totaal zijn? Mijn advies is dan 4-6 weken Clomid en Nolva

Ben in totaal 12 weken aan het kuren, heb nog niet veel AS in me lichaam gehad dus ik veronderstel dat het herstel ook sneller zal gaan?

Herstel is idd afhankelijk van de doseringen , lengte en de producten die je gebruikt. Wil je t zeker weten even je waardes voor de kuur en enkele maanden na je (na)kuur laten checken.

Ik niet. Onderdrukken blijft onderdrukken......en herstel kost nu eenmaal tijd, dat verkort je niet AANZIENLIJK door er maar direct alles in te gooien wat met een nakuur te maken heeft!
Al die mensen kletsen elkaar maar na hier? Kwam gisteren ergens ene post tegen van iemand die bijna meer "nakuurmiddelen" gebruikte dan zn 6 weken winstrol............belachelijk als je t mij vraagt

Bij een DIKKE KUUR: HCG 500 IU per week ( 2 x 250) mee laten lopen is mij wel super bevallen!!

Dus bij 150mg tren a eod zou u zeker geen hcg gebruiken? Het laatste wat ik wil is voor de rest van mijn leven aan de test zitten eerlijk gezegd..

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 22:01 ----------

Herstel is idd afhankelijk van de doseringen , lengte en de producten die je gebruikt. Wil je t zeker weten even je waardes voor de kuur en enkele maanden na je (na)kuur laten checken.

Heb mijn waardes een week voor de start van mijn winstrol laten testen, alles was top. (Was ook tevens 3 maand na de PCT van mijn laatste cycle).

Bedankt voor je hulp.

Dus bij 150mg tren a eod zou u zeker geen hcg gebruiken? Het laatste wat ik wil is voor de rest van mijn leven aan de test zitten eerlijk gezegd..

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 22:01 ----------

Heb mijn waardes een week voor de start van mijn winstrol laten testen, alles was top. (Was ook tevens 3 maand na de PCT van mijn laatste cycle).

Bedankt voor je hulp.

Voor de rest van je leven aan de test zitten is toch je eigen keuze?
En daar veranderd dit kuurtje echt niets aan hoor? Ik weet niet of je ervaring hebt met diverse middelen? Denk dat je gewoon moet uitproberen en uitvogelen wat voor jouw het beste werkt. Meer middelen is niet altijd beter! En als je lang off gaat verlies je toch massa.....

Blijf je wel de rest van je leven BIG ! :D

Dus Tren A op 150mg eod is volgens jou geen dikke kuur? Dan heb ik nog nooit een dikke kuur gehad want zoveel Tren A heb ik nog nooit gebruikt.

Als het je eerste keer Tren is is 75 tot max 112.5mg eod meer dan voldoende...neem dat maar van mij aan.

HCG kan je tijdens de kuur laten meelopen op 2 x 250iu pw. Nakuur zoals gezegd 4 weken 50mg clomid en 10/20mg nolva.

Met deze mening zal ik wellicht iedereen hier voor de borst stoten, dohc zou ik bij deze kuur HCG zelfs achterwege durven laten. Ik hoef niet overtuigd te worden van de pro's voor HCG, doch onderdrukt HCG op zich ook he jongens...

Qua test zit je met deze hoeveelheden 'slechts' op iets boven de 250mg Test per week en ik ben van mening dat dit niet overdreven zal doorwegen.
1 tabje Arofixen voor 4 tal weekjes laten lopen (vanaf de 2e weekna het einde van je kuur) lijkt me al voldoende te zullen zijn...

Soit, is mijn mening eh; best vorm je nu ook jou eigen visie en ga daarop verder.

Suc6 verder nog.

Met deze mening zal ik wellicht iedereen hier voor de borst stoten, dohc zou ik bij deze kuur HCG zelfs achterwege durven laten. Ik hoef niet overtuigd te worden van de pro's voor HCG, doch onderdrukt HCG op zich ook he jongens...

Qua test zit je met deze hoeveelheden 'slechts' op iets boven de 250mg Test per week en ik ben van mening dat dit niet overdreven zal doorwegen.
1 tabje Arofixen voor 4 tal weekjes laten lopen (vanaf de 2e weekna het einde van je kuur) lijkt me al voldoende te zullen zijn...

Soit, is mijn mening eh; best vorm je nu ook jou eigen visie en ga daarop verder.

Suc6 verder nog.

Dat slaat natuurlijk nergens op. Met dit soort doseringen Tren wordt je toch al volledig onderdrukt dus dat HCG onderdrukt is een loos argument. Het doel van HCG is de leydig cellen stimuleren en deze actief houden. Maw, of jij nu 1000mg Test only pw pakt of 75mg Test P met 150mg Tren A maakt voor het gebruik van HCG geen verschil.

@ Robs,
Dus Tren A op 150mg eod is volgens jou geen dikke kuur? Dan heb ik nog nooit een dikke kuur gehad want zoveel Tren A heb ik nog nooit gebruikt.

NEE dat is geen dikke kuur, en gefeliciteerd dat je dan nog nooit een dikke kuur hebt gehad.

Als het je eerste keer Tren is is 75 tot max 112.5mg eod meer dan voldoende...neem dat maar van mij aan.

Omdat jij er goed op gaat wil niet zeggen dat de hele wereld dat ook doet. Zit hem nog niet eens in de hoogte van de dosering, maar eerder in de werkzame stof

HCG kan je tijdens de kuur laten meelopen op 2 x 250iu pw. Nakuur zoals gezegd 4 weken 50mg clomid en 10/20mg nolva.

Zoals ik ook al zei. Al ben ik het niet eens met de chlomid......

+500mg Tren A is zonder twijfel een dikke kuur, maargoed.
Met alle respect maar de TS weegt slechts 88kg...die heeft echt niet +500mg Tren A nodig om te groeien hoor.
Daarbij is het zijn eerste keer Tren, je weet zelf ook dat je dan echt niet zo'n hoge dosering nodig hebt om er profijt van te hebben.

Terug
Naar boven