MuscleMeat

peesoperatie

mr franco

Novice
Waardering
0
Dinsdag 4mei moet ik onder het mes, scheurtje in twee pezen van men schouder :(
Iemand hier ervaring mee en zal ik Uberhaut nog zwaar kunnen trainen??!!!!

Mvg Franco

Hey,

Schouderblessures zijn een b*ch!
Wat zijn je symptomen juist? heb je veel pijn tijdens het trainen of alleen na?

Een kijkoperatie?

Ik vrees, indien ik naar notgenoten van jou kijk, dat er een lange revalidatie staat te wachten. Zwaar trainen hangt van persoon tot persoon af.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het meeste last als ik dingen boven het hoofd moet doen maar de pijn is eigenlijk constant, zelfs slapen op die schouder is pijnlijk....
Ik train al drie maand niet meer, werken al 2 maand niet meer :(

mvg Bram

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu exact drie weken geleden onder het mes geweest, het kleine scheurtje op ct scan bleek bijna een total rup te zijn dus hebben ze de pees (supraspinatus) volledig doorgesneden en met vier anker weer aan heb bot gehecht, eerst zes weken totale imobilitatie ( zelfs geen fles open draaien) en dan begint het pas echt... na drie maand pas auto rijden en zwemmen,na zes maand weer werken en pas na één jaar boven het hoofd trainen..... zal een lang jaar worden :(

Ik ben nu exact drie weken geleden onder het mes geweest, het kleine scheurtje op ct scan bleek bijna een total rup te zijn dus hebben ze de pees (supraspinatus) volledig doorgesneden en met vier anker weer aan heb bot gehecht, eerst zes weken totale imobilitatie ( zelfs geen fles open draaien) en dan begint het pas echt... na drie maand pas auto rijden en zwemmen,na zes maand weer werken en pas na één jaar boven het hoofd trainen..... zal een lang jaar worden :(

Kan er van meepraten kerel, al meer dan een keer!
Dus veel moed, het zijn inderdaad lange tijd. Ik heb het geluk dat m'n pezen niet volledig af waren.

M'n oma heeft nu net hetzelfde als jouw probleem, en is ook geopereerd en moet zeggen dat ze heel traag vooruit gaat. De revalidatie hangt ook heel veel af van de patiënt en van de persoon die de operatie heeft uitgevoerd!!!!

Krijg je geen kiné na de eerste week, maar voor de rest wel 6 weken inactieve immobilisatie? Dit is gewoon de tijd dat je pezen nodig hebben om toch enigzins stevig op het bot terug te groeien en er daarna sterk genoeg voor de dag staan zodanig hij niet terug afscheurt.

succes!

Terug
Naar boven