AndroidHealthClinic

perfect abs

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
beste mensen,

ik heb van American Sports de 'perfect abs'= 4 potjes x 60 pilletjes gekocht wasw toen actie;

240 voor 49,95 euro... Ik weet het..jong, naief.

Maar ze moeten op...

1 mei; ga ik beginnen met cutten...

Ik ga; - wat cardio doen
- mijn maaltijd verkleinen...
- veel water drinken.
- deze pilletjes gebruiken....

Maar hoe kan ik deze pilletjes het beste innemen? Dat was mijn niet geheel duidelijk.... ik neem er in ieder geval 1 voor elke maaltijd... 6 p. dag.

Hoe/wanneer ga ik deze gebruiken?

Tja dit zijn de gebruiksaanwijzingen:

Als ondersteuning:
1 tablet voor maaltijden (max 3/dag)

Bij vetvermindering:
1 tablet voor maaltijden (max 6/dag)

Bij vetvermindering in combinatie met winderigheid:
2 tabletten voor grotere maaltijden (max 10/dag)

Prima geschikt voor mensen die medicijnen gebruiken en nog willen afslanken.

Maar ondanks dat je die shit gekocht hebt...je MOET het toch niet te nemen? Ik heb ook nog een pot creatine die ik in een opwelling heb gekocht. Ik bewaar hem gewoon totdat ik hem nodig heb. Probeer het anders aan iemand te verpatsen :P

Want (HCA is de stof die in perfect abs zit):
Hydroxy Citric Acid (HCA) - HCA is another appetite suppressant. HCA is not very popular and doesn't work for everyone. Even if it does work for you, It won't have a great effect.

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel moet ik het voor het eten in nemen en zoja hoeveel mintuen?
of daarna ?

En ik ga nu toch cutten vanaf 1 mei dus..... och ja wie weet...

en wat mij ook niet echt duidelijk is, is moet ik deze kapot bijten of doorslikken heel ?

Ik schrok best van mijn vetpercentage ; 17 % !!! een maand of 6/7 geleden was het 12 %.... mijn streven = 11/10 % voor de zomer ik heb nog 2/3 maanden.

half uur voor het eten en niet kapotbijten.
gewoon zelf wat nadenken :)

das wel ferm gestegen, u %, is het door dezelfde persoon en op dezelfde manier gemeten?

Gewoon proberen idd wat niet baat dat schaadt ook niet. :D

Ik dit product ook geprobeerd, maar het werkt bij mij igg voor geen meter.. ik had nog een potje, maar die heb ik gewoon weggegooid! Zonde van me geld, maar als het toch niet helpt hoeft ik die zooi ook niet te nemen.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met andere producten van American Sports?

ik heb begrepen ( maar toen had ik al wat van hun) dat dit bijna allemaal niet echt goed is....

Oke dan, dan ga ik alle producten van American Sport maar vervangen door een ander merk. Ik vond de Hard Body (whey protiene shake) toch al niet lekker....
Alleen de creatine maak ik nog ff op (creatine kan weinig verkeerds aan zijn toch?)

ja de crea had ik er ook van..moet goed spul zijn..iig bij bekende van me werkte het erg goed.

de creatine van hun is prima ,echt zuiver spul en na 5 minuten voel em al inslaan als de bom.kneem altijd 4 grammetjes met fruitsap.

Ja de creatine van hun is zeker prima spul, die ga ik gewoon blijven gebruiken.

Mooi dat bij de een wel iets werkt en bij de andere niet of nauwelijks...

Dat laaste geld bij mij, voor de creatine van American Sports...

Ik merk hier nagenoeg niets van.... misschien hou ik 1/2 kilo meer vocht vast...

Ik probeer na deze bus een ander goed merk voor relatief weiing geld, geen van syntrax of zo waar je 1/2 maanden mee doet. Maar een die langer meegaat !!

Jaccis zei:
Mooi dat bij de een wel iets werkt en bij de andere niet of nauwelijks...

Dat laaste geld bij mij, voor de creatine van American Sports...

Ik merk hier nagenoeg niets van.... misschien hou ik 1/2 kilo meer vocht vast...

Ik probeer na deze bus een ander goed merk voor relatief weiing geld, geen van syntrax of zo waar je 1/2 maanden mee doet. Maar een die langer meegaat !!

misschien neem je te weinig of niet met genoeg suikers ? tenminste ik heb veel creatines gehad en die van american sports voel ik tog et meest.

Ik neem altijd een glas vruchtensap/appelsap en gooi er dan een theelepel met een flinke hoopje erin das een 5,5/6 gram denk ik....

4 weken wel/ 4 weken niet etc...

Jaccis zei:
Ik neem altijd een glas vruchtensap/appelsap en gooi er dan een theelepel met een flinke hoopje erin das een 5,5/6 gram denk ik....

4 weken wel/ 4 weken niet etc...

appelsap heeft geen zin of je moet er wat druivensuiker toevoegen. Probeer druivensap te pakken of andere sappen waar veel suikers in zitten anders werkt de creatine ook niet zo goed ;)

Terug
Naar boven