AndroidHealthClinic

performance weight gainer

Jooo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
hey iedereen, ik neem nu sinds gisteren weight gainer. maar nu is men vraag, wanneer zal ik zien dat ik dikker word en dat er kilo's en vetten bijkomen? ik train 4 dagen in de week

hey iedereen, ik neem nu sinds gisteren weight gainer. maar nu is men vraag, wanneer zal ik zien dat ik dikker word en dat er kilo's en vetten bijkomen? ik train 4 dagen in de week

Zal er vanaf hangen hoeveel je er boven op eet. Zelf heb ik dezelfde weightgainer en ben van 66 kg naar 84 kg gegaan in een jaartje tijd. Natuurlijk is dit niet allemaal spier. Ook vocht en vet.
Ik weet dat ik de eerste maand meteen 4 kg won.

Zelf zie je niet dat je dikker wordt, best neem je een before-pic.

Verder is geduld belangrijk, goed eten en trainen!

Ik zie wel degelijk dat ik aan het aankomen ben, was laatst weer ff bij de ouders thuis en mijn moeder meldde me dat ik binnenkort toch maar eens het trainen op stabilisatie moest gaan richten ipv meer groei, hehe. Ik zou alleen niet teveel weight gainer nemen, beter eet je gewoon verdomd goed (ik ben hard mijn best aan het doen, zie voedingsschema bij andere posts) en je zal zien dat je echt hard aan komt, ook zonder weight gainer. Ik heb dan uitzonderingen, zoals vandaag, heb net 12 uur in de horeca gewerkt. Eet dan vantevoren 5 boterhammen en wat fruit, neem 3 uur later tijdens werk een weightgain shake van 1250 kc, en krijg dan een uur of 5 later weer rijst/deeg met vis ofzo, maar pak die shake uitsluitend omdat ik dan niet veel kan eten. Heb geduld, zal zeker worden beloond.

je merkt zelf wanneer je dikker word;) dan moet je gewoon even in de spiegel kijken dan zie je zelf of je dikker bent geworden of niet..

@coachDO rust is ook nog belangrijk hea;)

Ik gebruik nu ook turbo mass gainer van performance en daar moet je 3x per dag 75gr van nemen. Kan het kwaad als ik gwn heel de dag door ervan neem? bijvoorbeeld 5 shakes van 75 ofzo? In deze gainer zit ook creatine, kan je daar te veel van neme of maakt dat niets uit?

Jooo, welke gainer gebruik je eigenlijk en wat heb je ervoor betaald? Ik heb laatst Mammoth gekocht, een pot van 4,4 kg bij vitadore.nl voor 34,95 en denk dat ik er zeker een paar maanden mee kan doen.

Terug
Naar boven