XXL Nutrition

perongeluk teveel deca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoor is Horus je moet je niet zo voor de gek laten houden.

En t wordt nu wel n heel sneu trolletje

op welk vlak ?
Dat ik meisjes van 20 kan palen en jij alleen maar 20 jarige hoertjes waar je voor moet betalen?

Stoer man, en tegelijkertijd e-fame proberen te behalen op een forum door te trollen met een zielig verhaaltje. Get your facts straight. Je bent gewoon een kansloos figuur.;)

het niveau op dit forum is echt verlaagd op snelle tijd.
Echte goede topics over hgh slin en igf etc worden nog maar zelden gemaakt.

op welk vlak ?
Dat ik meisjes van 20 kan palen en jij alleen maar 20 jarige hoertjes waar je voor moet betalen?

Je bent gewoon al een loser om met dit soort onzin berichten te komen die nergens op slaan.
Je hebt gewoon het IQ van een stoeptegel gozer verder niks.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 20:28 ----------

het niveau op dit forum is echt verlaagd op snelle tijd.
Echte goede topics over hgh slin en igf etc worden nog maar zelden gemaakt.

Daar heb je zeker gelijk in Colossalx.

Ik ben er voor om een nieuwe maatregel in te voeren;

Iedereen die wil meedoen op het AAS forum pas toegang geven wanneer betreffende persoon minimaal 10 zinnige berichtjes gepost heeft op de andere fora onderwerpen van DBB
Zo creeer je een bepaalde drempel waardoor de kans op trollen kleiner wordt aangezien ze meer moeite gaan doen om toegang te kunnen krijgen.
Wie is voor deze maatregel?

Sneu no life kloontje. In plaats van mee te trollen kan men beter de rapport knop gebruiken om tijdig vervuiling van deze sectie tegen te gaan. Zie opeens allemaal allerlei figuren hier. Gaan we maar eens beter op letten en de regels naleven dat dit geacht word een serieuze sectie te zijn.
Voor degene die klagen dat de sectie vervuild en dat het vroeger beter was toen deden we het samen, nu moest er iemand van de oude garde rapporteren en dan kunnen we aktie ondernemen.
Het is onmogelijk uiteraard om alles te lezen op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven