louckxjohn
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 60kg
Ik stel me even kort voor.
Ik ben john, uit o-vl, 21 jaar, 1m75, 60kg.
Zoals jullie merken heb ik volgens mijn stats heb ik toch wat ondergewicht.
Ik ging naar de de (huis)dokter met mijn probleem, ik vertelde hem over mijn ondergewicht, er werd een bloedstaaltje genomen, alles ok, vitamine D beetje te kort maar niks verontrustend. De dokter stelt mij nu voor om mijn lichaamsgewicht wat te verhogen door het gebruik van Deca-Durabolin.
Ik kwam thuis, zocht wat op het net achter het product, en ik kwam zo op het forum terecht. En hier is de plaats waar ik met mijn vragen terecht kan hoop ik.
Mijn vraag is nu aan jullie ervaren AAS gebruikers.
Kan dit veel kwaad, omdat ik toch wat negatieve commentaar lees op het net ?
Vermits ik opgevolgd word door een dokter maak ik me toch wat zorgen..
Wat ga ik er effectief uit winnen..
Ik heb een voedingsschema en een trainingsschema die ik uit een goede bron kreeg #DBB
Ik dank jullie voor het begrip en hoop hier wat meer info te kunnen verkrijgen.
Grtz John
Ik ben john, uit o-vl, 21 jaar, 1m75, 60kg.
Zoals jullie merken heb ik volgens mijn stats heb ik toch wat ondergewicht.

Ik ging naar de de (huis)dokter met mijn probleem, ik vertelde hem over mijn ondergewicht, er werd een bloedstaaltje genomen, alles ok, vitamine D beetje te kort maar niks verontrustend. De dokter stelt mij nu voor om mijn lichaamsgewicht wat te verhogen door het gebruik van Deca-Durabolin.
Ik kwam thuis, zocht wat op het net achter het product, en ik kwam zo op het forum terecht. En hier is de plaats waar ik met mijn vragen terecht kan hoop ik.
Mijn vraag is nu aan jullie ervaren AAS gebruikers.
Kan dit veel kwaad, omdat ik toch wat negatieve commentaar lees op het net ?
Vermits ik opgevolgd word door een dokter maak ik me toch wat zorgen..
Wat ga ik er effectief uit winnen..

Ik heb een voedingsschema en een trainingsschema die ik uit een goede bron kreeg #DBB
Ik dank jullie voor het begrip en hoop hier wat meer info te kunnen verkrijgen.
Grtz John