XXL Nutrition

Persoonlijke adviezen gevraagd! (Deca)

louckxjohn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
60kg
Ik stel me even kort voor.
Ik ben john, uit o-vl, 21 jaar, 1m75, 60kg.

Zoals jullie merken heb ik volgens mijn stats heb ik toch wat ondergewicht.:(
Ik ging naar de de (huis)dokter met mijn probleem, ik vertelde hem over mijn ondergewicht, er werd een bloedstaaltje genomen, alles ok, vitamine D beetje te kort maar niks verontrustend. De dokter stelt mij nu voor om mijn lichaamsgewicht wat te verhogen door het gebruik van Deca-Durabolin.
Ik kwam thuis, zocht wat op het net achter het product, en ik kwam zo op het forum terecht. En hier is de plaats waar ik met mijn vragen terecht kan hoop ik.

Mijn vraag is nu aan jullie ervaren AAS gebruikers.
Kan dit veel kwaad, omdat ik toch wat negatieve commentaar lees op het net ?
Vermits ik opgevolgd word door een dokter maak ik me toch wat zorgen..
Wat ga ik er effectief uit winnen..???
Ik heb een voedingsschema en een trainingsschema die ik uit een goede bron kreeg #DBB

Ik dank jullie voor het begrip en hoop hier wat meer info te kunnen verkrijgen.

Grtz John

Hoelang train je al met dat voedinschema? Als het net is zou ik nog van de aas blijven je kan zoveel gainen van een goed voedingsschemaen training dat aas echt de laatste optie moet zijn.

• Topic Starter Topic Starter
@ andi

Kheb alles al geprobeerd om wat gewicht bij te komen.
Voedingschema, whey shake, en flink trainen en er komt niets bij :(
Daarom dat ik nu een dokter heb geraadpleegd om me zo verder te helpen.

Lol dokter gaat je echt geen deca voorschrijven als je 60kg weegt hoor. Zat mensen die 60 wegen bij jouw lengte. Als je nou 40 had gewogen heel misschien ma denk dat een dokter je dan nog geen hormonen voor schrijft.

Laat je voedingsschema zien aan ons.
Deca only is jaren 80 kuur, of niet dan Krieltje? :D

• Topic Starter Topic Starter
@ valon

En toch schrijft de dokter het voor, persoonlijk ken ik er niet veel van.
Dus veronderstel ik dat de dokter weet waar hij mee bezig is.
Ben niet zijn 1e patiënt die hij behandelt op die wijze..

Leuk topic. Volgens mij heb je een wat oudere dokter? Ben erg benieuwd welke dosering hij je wil geven. Alleen deca en in een (zeer waarschijnlijk) lage dosering gaat je niets goeds brengen. Vraag hem testosteron voor te schrijven. Er zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken die je hem zou kunnen geven om dat verzoek te ondersteunen. Google bhasin en testosterone met een e

voedingsschema?????????

Lol dokter gaat je echt geen deca voorschrijven als je 60kg weegt hoor. Zat mensen die 60 wegen bij jouw lengte. Als je nou 40 had gewogen heel misschien ma denk dat een dokter je dan nog geen hormonen voor schrijft.

Toch wel. Heb ik ook al geweten dat dit gebeurt. Waar baseer jij je op? Iedere dokter is anders.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 09:55 ----------

Ik kende iemand die nogal mager was omdat hij de ziekte van Crohn heeft. Hij kreeg om die reden ook deca voorgeschreven door zijn dokter en trainde ook. En hij zag er alleszins goed uit. Was wel jaren geleden. Ik heb geen echt ervaring met deca maar werd wel veel genomen 15 jaar geleden.

Begin de naam van je dokter te geven, die wil ik ook :D:D:D:D

Ja zo een doc willen we echt wel allemaal.

kan je mij ook een recept regelen? :P

Je zegt dat volgens de uitslag na bloedprikken alles oke was,
schrijf eens op wat je allemaal op een dag eet en reken dan eens uit hoeveel calorieën dat zijn, ik weet dat je nu denkt dat als je op een dag wat meer gegeten hebt dan normaal dat je veel eet maar als je eenmaal opgeschreven en uitgerekend hebt zul je zien dat het erg weinig is..

te weinig wegen is gewoon een kwestie van onvoldoende calorie intake, eet je al veel, eet dan nog meer.

als de doc het al voorschrijft is het in hele andere hoeveelheden dan die hier de omloop doen.

Wat een idioot van een dokter heb jij.
Ga trainen en veel eten dan kom je echt wel aan hoor.

Als je alleen deca gaat nemen heb je trouwens kans op langdurige impotentie dus ook al zo'n raar voorstel.

Troll?
Geen enkele dokter is dezer dagen happig om zoiets voor te schrijven, en jou dokter gaat dat voorschrijven om wat bij te komen?
Ga vreten.

Terug
Naar boven