Fitness Seller

Peter baltus @ sbs6

zo dik is die toch nie , oke hij heb een `vetje` maar wie heb dat nu niet als sterkste man , en zoiezo vind ik die bmi voor sterkste mannen wel heel erg achterhaald

Heb het ook gezien en ik zit me toch echt af te vragen of hij zelf niet kan bedenken hou ze moeten afvallen. Jammer overigens dat ze niets van krachttraining hebben laten zien, ben benieuwd hoeveel gewicht hij nu nog verplaatst.

onzin programma.

Heb het ook gezien en ik zit me toch echt af te vragen of hij zelf niet kan bedenken hou ze moeten afvallen. Jammer overigens dat ze niets van krachttraining hebben laten zien, ben benieuwd hoeveel gewicht hij nu nog verplaatst.

Natuurlijk kan hij dat. Iemand als Peter Baltus weet natuurlijk echt wel hoe het werkt. Maar een bekend iemand voor zo'n programma doet het natuurlijk altijd goed. Peter lekker een centje bijgesnabbeld, SBS6 weer wat kijkcijfers erbij. Win - win voor allebei.

Hij wou gewoon een wat gezondere levensstijl zei die en verplaatst nog wel aardige gewichten.

• Topic Starter Topic Starter
hij zag er ook gewoon nog fatsoenlijk uit imo

Het beest van Uitgeest

Natuurlijk kan hij dat. Iemand als Peter Baltus weet natuurlijk echt wel hoe het werkt. Maar een bekend iemand voor zo'n programma doet het natuurlijk altijd goed. Peter lekker een centje bijgesnabbeld, SBS6 weer wat kijkcijfers erbij. Win - win voor allebei.

Hij trekt vast bakken met kijkers.

Ik had niet anders verwacht, want zo slecht/ongetrained zag hij er niet uit.

nog ergens terug te kijken?

[Link niet meer beschikbaar]

edit

Laatst bewerkt:
haha netjes... precies tegelijk!

Ik vind het nog een goed fysiek.
Als ik dat kan bereiken met kaassoufles en krokketten, graag!

Raar dat iemand met zijn sportervaring advies nodig heeft van een nicht.

Terug
Naar boven