Fitness Seller

Pfeiffer

HJ90

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
74kg
Ik zit al helaas een aantal weken dus met de ziekte van Pfeiffer dus ik kan qua trainingen eigenlijk helemaal NIKS uitvoeren, ik heb van te voren ook nog een week lang een pittige keelontsteking gehad waardoor ik maarliefst 5 kilo ben afgevallen. Ik heb nu dus al 4 à 5 weken niet kunnen trainen en 't zal ook nog wel een tijdje duren voordat ik weer aan de slag kan gaan. Mijn vraag is dan ook, wat ik nu het beste kan doen qua voeding, zodat ik niet teveel spiermassa verlies maar ook weer niet teveel vet erbij.

Momenteel start ik de dag met een kom muesli, een beker melk, een glas versgeperste sinaasappelsap en wat vitamine-c pilletjes. Smiddags eet ik een paar bruine boterhammen meestal met kaas of tonijn uit blik, met alweer een aantal bekers melk en dan savonds gewoon wat te pot schaft, al sla ik de wekelijks friture enzo wel over. Tegen een uur of 9, 10 in de avond maak ik me meestal nog een kom muesli aangezien ik dan verrek van de honger.

Ik zou proberen in ieder geval voldoende te eten zolang de ziekte dit toelaat. Maak je niet druk over spierverlies, dat komt met een aantal weken na de ziekte wel terug als je weer gaat knallen.

neem een ander voedingsschema, neem geen muesli in de avond, neem een bak kwark met noten, zal je veel beter doen, doe er ook direct water bij, heb je geen honger meer.
Neem ook meer maaltijden, zoals ik t hier nu zie, zie ik er 4, vergroot dat naar 6 ;)

Terug
Naar boven