Fitness Seller

ph stacken met ??? SHGB

ExTreeM

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
met wat zou ik men ph best stacken voor meer vrije test te krijgen ? ik lees winstrol en proviron , maar deze zijn oraal ...liever iets injecteerbaar.

wat dacht je van gewoon test E?

zwaarste spul die er is. wat bedoel je daarmee?

• Topic Starter Topic Starter
van androgenen...

Angerfist zei:
Nee winstrol is niet androgeen wilde je zeggen. Ga eerst maar es een stukkie lezen jij.

Test E is het meest natuurlijke wat je in je reet kan spuiten

test E zwaar androgeen ;) , heb niets over winstrol gezegt ...

miss wel dat proviron en winstrol meer vrije test maken :)

Test e is niet zwaar androgeen.
Heeft een ratio van 100:100

Sorry hoor maar weet je nu uberhaupt wel wat je wilt met al die post over je pH kuurtje?
Post over 6 of 10 weken nu weer een post over of je winnie of provie er bij kan stacken?
No offense ,maar ik krijg het vage idee dat je totaal niet weet waar je je mee inlaat.
De ene keer zweer je bij PH omdat je AS nog niet wilt doen omdat dit teveel schade zou aanrichten en nu vraag je of je er nog ff winstrol bij kan zetten.
Wees verstandig als je nog niet weet hoe AAS werkt zal ik eerst maar eens heel goed gaan studeren voordat je zomaar alles gaat slikken en prikken.
Zie het als een tip ik ben er niet om je af te zeiken maar je te behoeden voor evt gezondheids problemen.
Lees eerst alle stickys eens goed door of koop een goed boek bv Anabolics 2006 dan weet je precies hoe alles in z,n werkt gaat.

Hou het voorlopig maar ff bij je PH kuurtje is mijn advies.
succes.

het is erg é , ja ik weet het ,ik verdien sweep slagen...zeker 10 miss 15 we gaan het nog zien

ik wilde gwn het maximum der uit halen en was aan het lezen over vrije test enzo...

Wat ik bedoel te zeggen is dat je dit soort zaken gewoon hoort te weten voordat je ook maar 1 pil geslikt hebt.
Zeker met AS behoor je gewoon te weten wat je doet voordat je allerlij rare combi s gaat maken die potencieel gevaarlijk kunnen zijn.

indd ,je hebt gelijk daarmee at ik het vraag é

ExTreeM zei:
ik wilde gwn het maximum der uit halen en was aan het lezen over vrije test enzo...

Het maximum eruit halen doe je met een goed geplande kuur waar je je gedurende 8a10 weken strickt aan houd,niet zomaar ff wat erbij gooien zo werkt het niet.

Ook zal je een strikt voedingsschema en een zware training nioding hebben anders kan je nog zoveel slikken en spuiten maar je komt dan van een koude kermis thuis.

Nogmaals werk volgens een strak goed georganiseerd schema dan haal je eruit wat erin zit.;)

dat moet je me niet vertellen :) check log eerst ...

Terug
Naar boven