XXL Nutrition

Phaedra Hoste zoekt een MAN !‏

AmoR

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Phaedra Hoste zoekt man via televisie
Model gaat zangeres Wendy Van Wanten achterna

Wie wordt de man van Phaedra Hoste(35)? Net als Wendy Van Wanten een jaar geleden, gaat het model op zoek naar de man van haar leven via een televisieprogramma op VTM. Haar aanbidders mogen zich binnenkort kandidaat stellen.

bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=hn1g0p5o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

???

Is dat nog niet op tv geweest dan? Daar was een tijd terug toch al sprake van ...

Enniewai: ik vind het maar een raar scharminkel met een irri stem

Het artikel is van 14/08/07 ge zyt een beetke te laat als ge nu nog op phedra wilt kruipen. :p

• Topic Starter Topic Starter
idd telaat

[Link niet meer beschikbaar]

Het artikel is van 14/08/07 ge zyt een beetke te laat als ge nu nog op phedra wilt kruipen. :p

ik kreeg deze nacht nog een mail van een collega met als titel, phedra zoekt man! met al deze hete foto's erbij.
Wou dit eff delen met jullie maar eigenlijk heb ik gewoon mijn eigen belachelijk gemaakt :D

ik kreeg deze nacht nog een mail van een collega met als titel, phedra zoekt man! met al deze hete foto's erbij.
Wou dit eff delen met jullie maar eigenlijk heb ik gewoon mijn eigen belachelijk gemaakt :D

wel toeval, vanaf vandaag kan je je inschrijven als trimmer voor de poes, ehm honden van pheadra :D

01/02 Wie wordt de hondentrimmer van Phaedra?
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Eerder deze eeuw ging mediafiguur Phaedra Hoste op zoek naar een man, nu lonkt ze naar een trimmer (m/v). Phaedra, eigenares van de Antwerpse hondenspeciaalzaak Baziel & Blanche, slaat daarvoor de honden, euh, handen in elkaar met Jaak Pijpen, hoofdredacteur van het maandblad 'Woef'.
Pijpen en Hoste – die elkaar in zelf naar de pers gestuurde mails aanspreken met de troetelnaampjes ‘voderke’ en ‘moederke’ – willen dé hondentrimmer van het jaar opsnorren middels een wedstrijd.
Uit alle kandidaten selecteert de jury tien personen die in maart de finale zullen uitvechten. De winnaar krijgt een job in Phaedra’s wellnessen trimcentrum voor honden.
Geïnteresseerden sturen voor 27 februari een motiverende brief, CV en foto naar info@bazielenblanche.com.

http://www.gva.be/nieuws/media_cultuur/default.asp?art={2947165E-284A-4B35-ABA1-9DE24A03DF38}

ik wil mij wel inschrijven om haar poesje te mogen trimmen

Zo zie je maar dat bekendheid en een modellenkop ook niet altijd alles zijn. Uiteindelijk moet je nog op een goedkope manier via de media een partner gaan zoeken.

Terug
Naar boven