Tbol is naar mijn mening de meest veelzijdige oral die er is, niet in de laatste plaats omdat de winsten zich prima kunnen meten met orals waarmee je vooral massa wil pakken, maar met veel minder vocht/vet komen en je verhoudingsgewijs makkelijker, meer vvm kan overhouden.
Dat gezegd te hebben, als je stats naar waarheid zijn ingevuld dan hoop ik toch dat je je wel realiseert dat het eigenlijk stom is op basis van 2 weken Tbol op 50mg ED al meer te willen; je zal vanaf een week of 4-5 een echt duidelijk beeld hebben van de gains die je met tbol kan maken. Orals zijn nou eenmaal als standalone geen middelen waar je ziek veel massa mee gaat opbouwen zoals je dat eventueel met Injects wel zou kunnen. Dat, en het feit dat je niet alleen al 46j bent, maar ook nog eens met 92kg op 10% staat bij een lengte van 1m78... hate to break it to you, maar de rek is er denk ik wel een beetje uit zo onderhand, en daar gaan oral only kuurtjes je plafond echt niet ineens met 10kg verhogen. Je hebt volgens mij al een brute fysiek...
Ik ben zelf geen voorstander van de combi van tbol met winstrol, omdat die laatste icm de hogere kracht/massa toename van tbol nog wel eens echt voor blessuregevoeligheid kan zorgen bij aanhechtingen, gewrichten en zelfs gewoon spieren. Als je aan echte Anavar kan komen kan het misschien leuk zijn om harder uit te komen en misschien nog iets je vet% wat naar beneden te kunnen halen tov enkel tbol; ken genoeg mensen die toen ze nog geen injects wilde doen zweerden bij tbol/var op 40/40 mg ED voor 6-7 weken, en zelfs nu nog terugkijken op die stack met een goed gevoel (terwijl er nu al snel een gram in de week aan gear in gaat ;-) ).
Je kan natuurlijk ook gewoon je tbol dosering uppen naar 60-80mg ED, uiteindelijk heb je wel op zich het juiste middel voor massa zonder echt veel vocht/vet.