Fitness Seller

Pharrell Williams Happy grootste hit in Top 40 aller tijden

Peiling Peiling Het nummer happy vind ik goed

• Totaal stemmers
    31
Snap niks van die hype. Zo bijzonder heb ik dat nummer ooit gevonden. Evenals de videoclip.
Zijn we jarenlang doodgegooid met Bohemian Rhapsody in de top 1000 aller tijden, krijgen we nu dit schijtnummer nog eeuwen lang te horen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind Happy nog de minst erge, die met de hele tijd Yeah.yeah,yeah dat is zo een t*fus nummer waar ik me zelfs nog aan kan ergeren en ik erger me de laatste jaren niet zo snel meer aan dingen.

Oh, Chris Brown. Mag die gast eigenlijk wel. Gewoon Rihanna hoeken als ze grote smoel heeft :D

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Snap niks van die hype. Zo bijzonder heb ik dat nummer ooit gevonden. Evenals de videoclip.
Zijn we jarenlang doodgegooid met Bohemian Rhapsody in de top 1000 aller tijden, krijgen we nu dit schijtnummer nog eeuwen lang te horen.

Nog niet eens over nagedacht :eek:

brb :suicide:

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Geen idee, maar het staat bij de reacties

Ik zou ook happy zijn als het geld binnenstroomt.

Vond Get Lucky dan nog weer stukken beter dan Happy.
Maar over het algemeen niet de beste nummers van deze tijd.

Sowieso wordt er zoveel waardeloze muziek gemaakt, echt ongelooflijk.

Gewoon lekker Bach en Mozart draaien

Ik word zo moe van al die mensen, die een hekel hebben aan alle muziek.

Dat hele r&b en hiphop gebeuren stelt toch geen reet meer voor de afgelopen jaren?

iedereen word spontaan happy van het liedje happy, ik niet zal wel aan mij liggen dan :(

Wordt ook helemaal gek van dat nummer haha.

Ja voordat de joden zich ermee gingen bemoeien was het vet.

ummm-no.gif

Terug
Naar boven