AndroidHealthClinic

Phil Heath 5 weeks out of the Ironman

Sick. Wat meten die guns?:D

Hij gaat enorm hard. Was geen fan van zijn beachboy fysiek, maar nu is ie mijn stem aan het winnen:D

Basketbal is zo jaren '90!

:p

ongelooflijk wat zou zijn ****ing geheim zijn.. hij was huge maar is giga! echt super veel respect voor phil en ik denk dat ik bij de arnold zelfs victor gaat ownen

holy shit, hoe kan dat toch. hij was al groot maar dit slaat echt alles. Wat is die phil toch gegeroeid. Vraag me af hoeveel kg hij heeft gegained en in wat voor tijd.

Volgens mij begeleid Jay Cutler hem ook voor een groot deel, was heel goed terug te zien in zijn manier van poseren laatst. Ik ben benieuwd hoe zijn "total package" is, die armen zijn sowieso fantastisch natuurlijk, maar ze moeten niet te overheersend zijn.

Echt te bruut...maar omdat zn armen zo extreem zijn moet hij zn delts ook wat gaan bijtrekken. Ben benieuwd naar het totaal plaatje op de IM.

Ben ook benieuwe naar het complete plaatje maar damn hij zal weer goed staan op de ironman!!!

ze hele borst valt weg op die foto.....

shit man!!! Al lijkt z'n linkerkant groter op de foto

sick !!! :eek:

pff, als ie ff doorgaat wordt ie groter dan coleman-)
****, wat een achterlijk grote armen!

Dat is volgens mij niet eens een recente foto. Nu heeft hij normaal meer massa. ... nog meer :D

;)klopt je hebt gelijk, deze foto was genomen na de Colorado Pro en New York Pro volgens mij...moet je voorstellen hoe ie er nou dan uitziet..:eek:

Laatst bewerkt:
Nadat hij de Colorado Pro en New York Pro had gewonnen was ik al meteen fan van hem, deze jongen gaat hoge ogen gooien man op zijn komende contests. Hij is nog geen 30 en dan al zo een pak freaky massa.

nieuwe foto's tevens staat morgen de video op flexonline.com

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven