- Waardering
- 3
Wat ik aan Phil respecteer is dat hij zo groot is zonder het gebruik van allerlei middelen, een heel mooie natural bodybuilder!
I see what you did there

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik aan Phil respecteer is dat hij zo groot is zonder het gebruik van allerlei middelen, een heel mooie natural bodybuilder!

Ja, hoezo?
Wat minder dan bij gewone curls ja, maar zo heel veel scheelt het ook weer niet bij mij.Dat vroeg ik me af omdat mijn ervaring is dat ik bij spider curls maar weinig gewicht nodig heb.
Wat minder dan bij gewone curls ja, maar zo heel veel scheelt het ook weer niet bij mij.
Hij is een pro die duidelijk zijn eigen lichaam kent , waarom zou hij riskeren om zich te blesseren? En hij heeft PL gedaan voor hij echt aan BB begon dus ik denk niet dat er een gebrek aan kracht is , gewoon een kwestie van slim trainen en lichaam kennis.

Wat minder dan bij gewone curls ja, maar zo heel veel scheelt het ook weer niet bij mij.
Ach, op DBB is iedereen toch groter en sterker dan de Mr. Olympia.wat minder? dan voer je m waarschijnlijk niet helemaal uit zoals ie hoort ;-)
Heath is zeker niet natural, die gozer zit zwaar aan de creatine.