Fitness Seller

Phil Heath, USA nationals

Dit is volgens mij de toekomstige Mr O

Hij heeft nu al zowat alles

Moen zei:
Dit is volgens mij de toekomstige Mr O

Hij heeft nu al zowat alles
dat lijkt bij iedere bb-er die net zn procard heeft, totdat ze moetne gaan groeien om de top bij te houden en ze hun fysiek verzieken:( er zijn er maar weinig die het volhouden dat weet jij ook:cool:

Ziet er gestroomlijnd uit. Enige nadeel is dat ie niet zo wijd is in zijn schouders, en dan heb ik het niet over de spiermassa maar zijn skelet (sleutelbeen).

Sport2000 zei:
dat lijkt bij iedere bb-er die net zn procard heeft, totdat ze moetne gaan groeien om de top bij te houden en ze hun fysiek verzieken:( er zijn er maar weinig die het volhouden dat weet jij ook:cool:

:D
dat heb je mooi gezegd. ben hier helemaal mee eens

die armen gaan HEEL ver!

Sport2000 zei:

Maar hij heeft (dacht ik toch) al gezegd niet voor heel veel extra massa meer te gaan. Plus, z'n natuurlijke vorm is fantastisch en sinds Flex niet meer gezien.

Gekoppeld aan de nieuwe jureercriteria en hij lijkt mij een goeie kans te hebben toch :)

dit vind ik persoonlijk ERG mooi.. maarja voor je het weet staan ze er met hun roid gut en 300 pounds bij en dan vind ik het toch net weer iets minder mooi ;)

boerenkool zei:
Nou en? Dat is toch genetisch bepaald? 6pack is niet beter dan 4pack.

Zie je mij beweren dat een 6pack beter is dan een 4pack???

Lezen, kerel! Het oogt imo gewoon minder dan een 6pack.

:eek: WOW !! prachtige fysiek zeg.. en dat voor iemand van 25..

Suat zei:
Zie je mij beweren dat een 6pack beter is dan een 4pack???

Lezen, kerel! Het oogt imo gewoon minder dan een 6pack.

Tuurlijk is een 4-pack minder dan een 6-pack. Rekenkundig is het minder én het oogt minder!

Wat betreft dat het genetisch bepaald is en daarom niet minder kan zijn (wat de eerste erover leek te zeggen). F*ckup, maar als je genetisch minder goed bent, BEN je minder goed!

Overigens heeft deze BB genoeg compensatie zie ik! en het is dan wel een 4-pack maar geen BUIK!

Sow hoe bedoel je biggie.... :D
Ksag em idd ook op/in de Flex staan, mooie atleet:rolleyes:

Ruub

echt een mooi lichaam die gast

gaat zeker nog enkele pro shows winnen

één woord: !Supertalent!

Talenten bestaan niet in deze "sport" Npc.

Terug
Naar boven