XXL Nutrition

Philips Ambilight

Flix

Competitive Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m91
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

vraagje: heeft iemand ervaring met een Ambilight tv?? ik ben namelijk aan het kijken kijken voor een lcd tv van 32" of 37"

is die Ambilight echt een leuk speeltje wat t geld waard is??

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
misschien dat iemand m naar t subforum kan verplaatsen als dat gewenst is

Ambilight vind ik zelf het geld niet waard, je betaalt alleen voor dat licht teveel geld.
Het is leuk in het begin, maar verder voegt het imo niks toe.

Voor dat geld kun je beter een leuke versterker erbij halen ofzo.

Ik vind het alleen maar irritant/storend dat Ambilight.

Als je veel films kijkt is het wel leuk...

Ik vind het wel wat hebben, Ik zou het er ook voor overhebben om 'wat' meer te betalen voor een Ambilight.

Rust gevend voor je ogen, kijkt erg prettig tv.

Heb het nooit gezien. Is het veel duurder?

val wel mee. hangt ook een beetje van de tv af, maar werk bij philips (stage) dus ik kan m via de shop krijgen

Plasma Rulez

LCD beeld is scherper

Deze is trouwens de nieuwe range van Philips. Mocht je voor een Philips Ambilight gaan, zou ik ook gelijk kiezen voor de Cineos reeks. Dit staat meestal links onderin.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nooit meer een monitor/tv van philips kopen

Deze is trouwens de nieuwe range van Philips. Mocht je voor een Philips Ambilight gaan, zou ik ook gelijk kiezen voor de Cineos reeks. Dit staat meestal links onderin.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
voor zoiets keek ik ook

nooit meer een monitor/tv van philips kopen
En waarom dat dan?? thuis altijd een philips gehad nooit problemen mee

ik wil geen 127 cm :D
en plasma is duurder dan lcd :( ben maar een studentje

Plasma is een dying business. Gezien het energieverbuik en steeds maar verbeterende kwaliteit van LCD word er steeds minder Plasma verkocht.

Plasma is een dying business. Gezien het energieverbuik en steeds maar verbeterende kwaliteit van LCD word er steeds minder Plasma verkocht.

Waar haal je die fantasie vandaan.

Plasma beeld is vaak groter, dus is verbruik ook hoger als lcd.

even grote van beide zit geen verschil in verbruik. 360w van plasma en 328 van Lcd in 50 inch.:D

zet maar is een 127cm plasma hd 100hz en lcd digitaal zie je zelf het verschil wel;)

Ik vind een LCD sowieso niet echt relaxt kijken. Zelfs de iets duurdere modellen.

Een vriend van me heeft bijvoorbeeld een Philips met Ambilight; En eerlijk is eerlijk, het beeld is ook wel strak. Maar de 'special effects' die je er gratis bij krijgt vind ik behoorlijk storend. (het lijkt net alsof de mensen achter zo'n scherm staan, net als een weerman; Beetje vaag om uit te leggen)

even grote van beide zit geen verschil in verbruik. 360w van plasma en 328 van Lcd in 50 inch.:D

Het verbuik van een plasma is afhankelijk van het beeld dat getoond wordt. (wit beeld verbuikt het meeste) ; Het verbruik van een LCD is daarentegen constant.

(zo'n plasma is soms net een kachel als je hem uitzet, al heeft een LCD dat ook wel enigszins)

Terug
Naar boven