MuscleMeat

Philips Ambilight

kijkt erg fijn, rustgevender.

ik wil geen 127 cm :D
en plasma is duurder dan lcd :( ben maar een studentje

Ik weet niet welk formaat wat jij in gedachte had, maar die Philips tv's zijn over het algemeen best prijzig.

Een 42" full hd plasma van Panasonic is in elk geval goedkoper dan een 37" full hd LCD van Philips ;)

• Topic Starter Topic Starter
zat zelf the denken aan een 32" of 37"

Ik heb me laten vertellen dat het verbruik over het algemeen van plasma hoger is dan de gemiddelde LCD.

Dat het een dying business is, hoef je geen geleerde voor te zijn.

ik weet niet hoe duur het extra is, maar ik vind het zelf wel relaxe kijken. vooral als het donker is in je kamer. ++

Ik weet niet welk formaat wat jij in gedachte had, maar die Philips tv's zijn over het algemeen best prijzig.

Een 42" full hd plasma van Panasonic is in elk geval goedkoper dan een 37" full hd LCD van Philips ;)

ja is nogal logisch. lcd is veel betere kwaliteit. plasam sucks big time. heel snel kapot, brandplekken er in en mindere beeld kwaliteit.

Wij hebben thuis een pioneer plasma tv en 42" en ik ben er zeer tevreden over. Wanneer je een groot scherm wil kies dan voor plasma (groter dan 40"), bij kleinere schermen is een lcd beter.

BTW: Dat ambilight concept zegt me niks, waarom meer betalen voor nog wat achtergrondverlichting.

Wij hebben thuis een pioneer plasma tv en 42" en ik ben er zeer tevreden over. Dat ambilight concept zegt me niks, waarom meer betalen voor nog wat achtergrondverlichting.

omdat ik als ik naar een voorstelling ga ook goed plaatsen wil en niet achter een paal wil zitten.
thuis hebben we ook een plasma (panasonic) ben er niet ontevreden over hoor. ik weet alleen dat een plasma duurder is en alleen vanaf 32" te krijgen is.

Ja, een vroegere maat van me had zo'n ambilight. Ik vond het wel de moeite, het zorgt toch voor een speciale sfeer. Het valt niet hard op, maar dat hoeft ook niet. Het mag niet afleiden van de film.

Ik vind het persoonlijk niet echt een meerwaarde hebben. Wij hebben ook een Philips Ambilight tv, en in het begin zet je het wel aan, meer omdat het er op zit :D Maar na een tijdje ben je het wel zat, het staat eigenlijk standaard uit nu. Ik zou hem er in ieder geval niet voor kopen.

Maar als je stage loopt bij Philips, kan je toch zelf ook ervaring op doen? :D

val wel mee. hangt ook een beetje van de tv af, maar werk bij philips (stage) dus ik kan m via de shop krijgen

Hey Collega :)
De myshop is meestal niet eens goedkoper dan een gemiddelde webshop, (mits je spullen koopt waar doosschade op zit)

Anyway, ambilight is zeker aan te bevelen zeker als je een fatsoenlijke witte muur als achtergrond hebt!

Nog even dan komt de oled tv

ja is nogal logisch. lcd is veel betere kwaliteit. plasam sucks big time. heel snel kapot, brandplekken er in en mindere beeld kwaliteit.

Ik geef eerlijk toe dat het beeld zeker wel strak is. Maar als je optimaal van een film wilt genieten dan moet je toch wel een plasma hebben. Ik heb nog geen één LCD gezien die mij echt bevalt. (niet dat ik er zoveel heb gezien ;))

En wat heb je overigens aan 'strak' beeld wanneer je veel details mist van de film ? (als je iemand met een zwart pak ziet bijvoorbeeld dan zie je bijna alleen maar zwart, weinig details)

En wat ik persoonlijk nog het meeste vind storen is toch wel dat 'blauwe doek effect'. En dat geldt voor alles wat er op TV komt.

De huidige modellen hebben volgens mij weinig last meer van inbranden. Maar de Pioneer's van vorige jaar of het jaar daarvoor had er wel nog last van. Dan zit je daar toch met een TV van minimaal 5k ofzo en dan brandt hij in. :eek:

Ik heb zelf overigens gewoon voor een Panasonic gekozen. Een Pioneer moet wel mooier beeld geven, maar dat is het mij zeer zeker niet waard. Voor het prijsverschil kan ik 3 keer een nieuwe halen. (de techniek van een paar modellen later zal heus wel beter zijn dan dat van een paar jaar daarvoor)

Mensen kijk eens naar de Full HD range LCD van Sony de W3000/4000 serie. Dan wil je toch geen plasma meer zo mooi...

Hey Collega :)
De myshop is meestal niet eens goedkoper dan een gemiddelde webshop, (mits je spullen koopt waar doosschade op zit)

Anyway, ambilight is zeker aan te bevelen zeker als je een fatsoenlijke witte muur als achtergrond hebt!

ik heb een structuur muur (fijne korrel) dus is t misschien niet zo makkelijk.
ik was er al achter dat de myshop niet extra goedkoop is. maar krijg nog wel 10% extra korting en als ik dan t zelfde of 50 euro meer betaal dan in een webshop ga ik m toch daar halen. Dan ben ik zeker van een aanspreekpunt!

ik heb dr gevonden die even duur zijn als de goedkoopste webshop maar goed...

Terug
Naar boven