Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil geen 127 cm
en plasma is duurder dan lcdben maar een studentje

Ik weet niet welk formaat wat jij in gedachte had, maar die Philips tv's zijn over het algemeen best prijzig.
Een 42" full hd plasma van Panasonic is in elk geval goedkoper dan een 37" full hd LCD van Philips![]()
Wij hebben thuis een pioneer plasma tv en 42" en ik ben er zeer tevreden over. Dat ambilight concept zegt me niks, waarom meer betalen voor nog wat achtergrondverlichting.
ja is nogal logisch. lcd is veel betere kwaliteit. plasam sucks big time. heel snel kapot, brandplekken er in en mindere beeld kwaliteit.
Maar na een tijdje ben je het wel zat, het staat eigenlijk standaard uit nu. Ik zou hem er in ieder geval niet voor kopen.
val wel mee. hangt ook een beetje van de tv af, maar werk bij philips (stage) dus ik kan m via de shop krijgen
ja is nogal logisch. lcd is veel betere kwaliteit. plasam sucks big time. heel snel kapot, brandplekken er in en mindere beeld kwaliteit.
)
hallo, ik heb geen geld teveel?? en oled is nog echt niet optimaal hoor, veel problemen met de levensduur ed.. (tweakers.net)
Mensen kijk eens naar de Full HD range LCD van Sony de W3000/4000 serie. Dan wil je toch geen plasma meer zo mooi...
Hey Collega![]()
De myshop is meestal niet eens goedkoper dan een gemiddelde webshop, (mits je spullen koopt waar doosschade op zit)
Anyway, ambilight is zeker aan te bevelen zeker als je een fatsoenlijke witte muur als achtergrond hebt!