MuscleMeat

Photoshop CS4 Beta

Bezoekers in dit topic

Ik houd het bij mijn CS2 versie en CS3 Extended versie.
De beta versie van CS4 is nog niet je van het en de final release staat gepland voor eind 2009.
In de diverse bladen is er al het een en ander over geschreven, maar er komen nog grotere veranderingen aan.
Wat betreft de Ebooks zou ik gewoon gaan voor een echt boek dat zoekt toch wat makkelijker en in een boek zelf kun je belangrijke punten aanstrepen.
Zo heb ik onlangs de bijbel van photoshop gekocht voor het belachelijke bedrag van 2.50 euro.
Een boekhandel hield uitverkoop en volgens mij was dit een dikke fout :D

:eek: dat moet idd wel !!! doe je goed :D

Qua cs4 heb je gelijk hoor , gaf ook al eerder aan dat de veranderingen tov cs3 in de beta nog niet erg groot zijn ,.... het echte verschil zit 'm in cs2-->cs3 , dat merk je echt goed !
 
die link van cs3 extended naar softpedia werkt hier niet (kan dingen downloaden maar ik kan ze dan niet openen), die van adobe werkt wel. (dit even terzijde)

verder heb je karma van me te goed, ik ben te gul geweest de afgelopen 24u. :P
 
Ik houd het bij mijn CS2 versie en CS3 Extended versie.
De beta versie van CS4 is nog niet je van het en de final release staat gepland voor eind 2009.
In de diverse bladen is er al het een en ander over geschreven, maar er komen nog grotere veranderingen aan.
Wat betreft de Ebooks zou ik gewoon gaan voor een echt boek dat zoekt toch wat makkelijker en in een boek zelf kun je belangrijke punten aanstrepen.
Zo heb ik onlangs de bijbel van photoshop gekocht voor het belachelijke bedrag van 2.50 euro.
Een boekhandel hield uitverkoop en volgens mij was dit een dikke fout :D

2,50? Lol! En dan te bedenken dat ik jaren geleden met mijn zuurverdiende spaarcentjes een handboek photoshop 4.0 voor een dikke 100 gulden moest kopen.
 
die link van cs3 extended naar softpedia werkt hier niet (kan dingen downloaden maar ik kan ze dan niet openen), die van adobe werkt wel. (dit even terzijde)

verder heb je karma van me te goed, ik ben te gul geweest de afgelopen 24u. :P

ga ik ff checken voor je ,... anders idd even via adobe dl-en ( account is gratis en in 2 min gemaakt )

-edit-
idd die softpedia heeft z'n beste tijd gehad :( ,... zal m verwijderen , thx for the notice !

-edit2- |:D
verwijderd en opnieuw ge-upload naar RS !
 
Ik werk nog steeds met PS7, wordt wel eens tijd voor een upgrade.:D
 
Ik werk nog steeds met PS7, wordt wel eens tijd voor een upgrade.:D

stoneage2.jpg


:D :D
 
:p, prehistorisch maar kan er nog steeds mee doen wat ik moet doen.;)

lol , is ook zo , zat maar te ku**en ;)

Maar goed een update zal veel nieuwe dingen laten zien voor je ,... en wss ook snellere en verbeterde tools voor de handelingen die je nu doet ;)

Upgraden waard hoor :D
 
lol , is ook zo , zat maar te ku**en ;)

Maar goed een update zal veel nieuwe dingen laten zien voor je ,... en wss ook snellere en verbeterde tools voor de handelingen die je nu doet ;)

Upgraden waard hoor :D
Kun je die styles, plugins en gradients ook gewoon overzetten eigenlijk?
 
Kun je die styles, plugins en gradients ook gewoon overzetten eigenlijk?

ja , gewoon uit je map halen van ps7 en plakken in die van cs3
computer-->programfiles-->adobe-->photoshop cs3-->presets,... en dan de map die je moet hebben ; brushes, gradients, styles etc etc
 
ja , gewoon uit je map halen van ps7 en plakken in die van cs3
computer-->programfiles-->adobe-->photoshop cs3-->presets,... en dan de map die je moet hebben ; brushes, gradients, styles etc etc
Ok ik zal in het weekend even kijken, in ieder geval bedankt voor de tip.
 
Back
Naar boven