Fitness Seller

Pics from Arnold Classic 2008 Athletes Meeting

Kan je weinig van zeggen. Heeft ook een pak kleding aan;)

dus wanneer jij met je kleding buiten loopt zien mensen niet dat je een bodybuilder bent????dan klopt er iets niet..
met kleren kan je aardig zien dat hij groot is vergeleken met anderen vind ik..

Richar V: goed gezegd bro, die gast loopt de grootste wedstrijd na olympia mis wat verwachtje dan een big smile?

Ik ook niet...als iemand veel massa heeft zie je echt niet door dikke kleding of iemand bodybuilder is. Het kan ipv spiermassa net zo goed vetmassa zijn. Tis trouwens ook meer dan logisch dat Vic er niet echt happy uit ziet...kerel loopt zeer ws +100.000 dollar mis.

Laatst bewerkt:
haha idd ik zal niet eens aanwezig zijn als ik victor was :p

dus wanneer jij met je kleding buiten loopt zien mensen niet dat je een bodybuilder bent????dan klopt er iets niet..
met kleren kan je aardig zien dat hij groot is vergeleken met anderen vind ik..

Richar V: goed gezegd bro, die gast loopt de grootste wedstrijd na olympia mis wat verwachtje dan een big smile?

Prima jongen. Maar je slaat wel de plank mis. Iemand die een vetpercentage van 25% heeft maar wel traind lijkt enorm maar ziet er in werkelijkheid niet uit natuurlijk. En je hebt een groot verschil tussen bodybuilding en bodybuilding;)

Prima jongen. Maar je slaat wel de plank mis. Iemand die een vetpercentage van 25% heeft maar wel traind lijkt enorm maar ziet er in werkelijkheid niet uit natuurlijk. En je hebt een groot verschil tussen bodybuilding en bodybuilding;)

wat dan buildingbody?:D

he he victor heeft ook nog eens de jas aan wat ie kreeg toen ie vorige Arnold Classic won

Leuke foto's, ook goed om Branch Warren weer eens te zien. Ik ben benieuwd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dexter denkt ook, zal ik hem laten struikelen of niet? :D

hahaha vette gangster foto rockie :D hij kijkt m echt vuil na idd

Terug
Naar boven