AndroidHealthClinic

Pics Ryan, na 6 maanden.

Jou heb ik gezien op partyflock ;) die 3e foto, en eentje die in de bulk heten ofzoiets.. :P

ziet er goed uit hoor

bf zou ik niet kunnnen zien zo, ik denk wel dat je iest te ver doorgebulkt heb
dit is echt een dirty bulk geweest (dat weet je zelf vast ook wel)

ps zou rustig aan gaan cutten niet radicaal je heb nog een jaar de tijd deze zomer red je toch niet meer.

cardio is zowiezo een must
en lager gaan in carbs ook
als je er meer tijd voor neemt dan dat je bent aangekomen zul je denk ik niet veel kwijt raken

ps ben wel beniewd naar je kracht stats?

denk een procent of 18

• Topic Starter Topic Starter
ps ben wel beniewd naar je kracht stats?

BP -- 75 kg
DL -- 100 kg
SQ -- 80 kg

Deze gewichten pers ik er 6 keer uit. Einde van de sets zegmaar. Squatten doe ik trouwens pas 2 maanden, schande schande :P

Ik ga in elk geval minderen in de KH en vet + 3 keer cardio in de week. Als ik iets droger sta ga ik wat schoner bulken. Heel eigewijs heb ik de eerste paar maanden ook een weightgainer in een te hoge mate gebruikt, wat dus me vetgehalte omhoog trok. Die zooi komt er bij mij in elk geval niet meer in :P

Wat BP betreft......ik kom gewoon op de 1 of andere manier niet hoger. Iemand wat tips?? Is het verstandig om een maandje alleen op kracht te trainen?

In elk geval al bedankt voor de nuttige antwoorden.

groeteeennnnn

ziet er goed uit, inderdaad in het vervolg iest cleaner bulken lijk me ook goed ja
bp kan ik niet over oordelen ook pas net paar maanden mee bezig.

iets te hard gebulkt imo

• Topic Starter Topic Starter

Heeeelemaal mee eens :P Het is gewoon uit de hand gelopen, klaar!
Ik startte in januari met trainen en bleef die weightgainer drinken. Het enige wat ik dacht was, hmm leuk dat gewicht erbij steeds maar niet nadenkende over de gevolgen. Ik ben nu ook veel bewuster bezig met een voedingsschema. Ik heb er een hoop van geleerd nu.

ja weightgainer is sowieso domste dat je kunt doen als je geen ecto bent :P

Ahh, wat een lief bekertje voor je tandenborstels!:D

Die heeft ie gekregen bij blue band ;)

Maar, best extreem, in een half jaar bijna 20kg erbij.
(over ultra-meso gesproken) :P

haha meso my ass, als je full meso bent loop je met 6pack year around ;)

kschat 17 a 18 % wel nette arm en schouders zit al massa onder

Die heeft mn moeder gekregen bij een pakkie boter :P Pic 1 was nog bij mn ma thuis. Nu woon ik op mezelf en ben een stuk volwassener geworden....kheb namenlijk een spongebob matje en douchegordijn whehe :P

Dat wisten we al hoor dat je zo een typetje bent! :D

Goed gebulkt, zo hoort het ;)

Vind het vet percentage nog wel mee vallen, zou gewoon nu verder gaan met cleanbulken.

Ja inderdaad, dat denk ik ook. Wanneer je misschien een meer gebalanceerd voedingsschema heb gemaakt dat het vanzelf wegtrekt.

Alleen lol die 3e foto xD. Eerst alles weg werken en daarna zo´n happy face erna haha.

Vetpercentage is hoger dan 20% als ik het zo zie. Veel mensen schatten het te gunstig in imo.

Terug
Naar boven