AndroidHealthClinic

Pieter wordt sterk

DatPetey

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen

Ik train nu om sterker te worden. Mijn doel is om een total van 1000 lbs te halen. Ik ga dit doen om te beginnen met starting strength en daarna te 5/3/1 te doen. Ik ben 1,88 cm lang en skinny guy met dunne polsen enzo.

Mijn 'geschiedenis' (alles is in kg)
27-08-12 ben ik begonnen met Start Strength

Mijn lifts waren:
SQ: 50
BP: 45
DL: 55
OHP: 27,5
BR: 45
BW: 69,5

Na de eerste maand waren mijn lifts:
SQ: 50 - 72,5
BP: 45 - 55
OHP: 27,5 - 32,5
DL: 55 - 100
BR; powercleans geprobeert en form van barbell rows veel veranderd.
BW: 74,4

Toen werd ik een week lang ziek waarbij ik niks meer at. Mijn BW daalde naar 71,1. Mijn Deadlift en Squat waren stuk slapper geworden en heb de rest van de 3 weken van die maand gewoon gewerkt om ze op het oude gewicht te krijgen.

Mijn doelen voor 2013 waren
Deadlift 2x BW
Squat 1,5x BW
BP 1x BW
OHP 0,5 BW
Rows 1x BW

Om toch nog zo dicht mogelijk bij mijn doelen voor 2013 te komen ga ik deze maand harder trainen dat ooit te voren.

Nutrition en supplementen

Qua nutrition ben ik bezig met soort GOMAD. Ik drink per dag 2,5 - 3 L melk. Verder eet ik erg gezond (Havermout, volkorenbrood, veel fruit, veel kip, en nootjes, kwark ect.) verder eet ik gewoon wat ik wil. Mijn daily cal intake zal wel rond de 3,5k+ - 4k+ zitten

Verder gebruik ik creatine, beetje whey, en Jack3d als preworkout.

Zo dat was dat

• Topic Starter Topic Starter
Hier zijn de trainingen van deze week

De rust tijdens de lifst zijn
SQ (low bar) 5m
BP 3,5m - 4m
OHP 2,5 m - 3m
BR 2,5m - 3m
DL -

Maandag:
SQ
82,5 x 5
82,5 x 3 (Verloor me focus)
80 x 5

OHP
33,5 x 5
33,5 x 5
33,5 x 5

BR
53,5 x 5
53,5 x 5
53,5 x 5

Woensdag:
SQ
82,5 x 5
82,5 x 5
82,5 x 5

BP
57,5 x 5
57,5 x 5
57,5 x 5 (laatste rep ging moeilijk)

DL
95 x 1 (eindelijk een een deadlift workout die wel goed ging)
Ik moet mijn stang 'rustig' neerleggen dus mijn negativ is erg traag waardoor me onderrug erg sore voelde na de set.

Vrijdag 2-11-2012 (mijn derp workout)

Ik heb vandaag (vrijdag) aantekeningen genomen van hoe me lifts aanvoelde en gingen.

SQ
83,5 x 2 me korte broek scheurde ... had gelukkig nog een lange trainingsbroek mee (Voelde best ligt aan)
83,5 x 5 (was moeilijk en zwaar ... :/ en was ik niet erg blij mee.
83,5 x 5 ( Deed de bar hoger op me delts. Archede me lowerback een stuk harder deze set en me chest bleef goed hoog. Duwde ook me knieën ver uit naar buiten. Goede set)
83,5 x 5 (Zware set. Rug was erg horizontaal en Knieën gingen naar voren. De kwaliteit van deze set was k*t maar ik heb dit vaker dat me laatste set alles naar voren valt)

OHP
34,5 x 6 (kan niet tellen)
34,5 x 5
35,5 x 5
(ging gewoon goed en makkelijk)

BR
55,75 x 2 (Had meer gewicht links dan rechts.... )
55 x 5
55 x 5
55 x 5
Heb eindelijk mijn goede barbell row gevonden. (ik row vanaf de grond met dezelfde setup die ik bij me deadlift doe) (Gebruik geen heupen/benen) gewoon strikte form.

haha uw broek gescheurd :-) geweldig

Maandag 5-11-2012

SQ (Deed een wide-stance)
85 x 5 chest goed up, miste wel paar cm diepte op aantal reps
85 x 5 Besloot box-squat te doen (ik ga niet op de box zitten, maar gebruikte de box voor een indicatie van me diepte) miste de box 2x net aan.
Rechter knie was beetje geïrriteerd na de set, (meeste al is het me linker knie)
85 x 5 Dingen vielen naar voren en miste me diepte weer een beetje ging op de laatste rep goed diep maar rug werd ook weer stuk horizontaler maar het viel wel mee.

Was erg tevreden met me Squats gingen goed had het niet zo goed verwacht omdat ik vandaag erg verkouden ben. Op dit moment doet me knie gewoon normaal

BP

58,5 x 5 Setup ging k*t, niet zoon goede arch als ik had gewild, laatste rep was wel zwaar (7/10)
58,5 x 5 Tightness was goed form ging goed en 5 reps waren allemaal wel makkelijk
58,5 x 4 Eerste 3 reps gingen goed, verloor me tightness op de 4e rep. 4e rep nog wel gehaald (7/10) wilde eigenlijk nog me 5e proberen maar helaas vond me spotter de 4e rep er zo moeilijk uitzien dat hij de bar al naar de J-hooks pulde.

DL

Voelde me onderug tijdens me warming up, had ook wel veel warming up sets gedaan.

100 x 5 was toch wel erg zwaar. Form was niet zo chill op de 4e en 5e rep.

Uiteindelijk wel tevreden over me training

Woensdag 7-11-2012

SQ (normal-stance, gebruikte de box voor indicatie voor diepte. Gebruikte ook een wide grip en overhand in plaats van close full grip. Dit deed ik omdat mijn linker elleboog erg irriteerde)
86 x 5 Chest goed up, goede diepte ging goed. Alleen bounce is k*t heb het gevoel dat ik met me tight grip op de bar mijn squat erg afrem als ik weer omhoog ga.
86 x 5 Ging ook prima, goede form
86 x 5 4e rep viel ik erg naar voren maar haalde wel diepte, 5e rep was ik erg uitgeput en viel me chest ook beetje naar voren maar wel weer goede diepte.

OHP
35 x 5 linker elleboog voelde geiriteerd aan tijdens de rep :/
35 x 5
35 x 5 ging allemaal prima

BR
57,5 x 5 ging goed nette form
57,5 x 5 ook prima form
57,5 x 5 form ging beetje k*t bij de 4e en 5e rep

Terug
Naar boven