Hallo iedereen
Ik train nu om sterker te worden. Mijn doel is om een total van 1000 lbs te halen. Ik ga dit doen om te beginnen met starting strength en daarna te 5/3/1 te doen. Ik ben 1,88 cm lang en skinny guy met dunne polsen enzo.
Mijn 'geschiedenis' (alles is in kg)
27-08-12 ben ik begonnen met Start Strength
Mijn lifts waren:
SQ: 50
BP: 45
DL: 55
OHP: 27,5
BR: 45
BW: 69,5
Na de eerste maand waren mijn lifts:
SQ: 50 - 72,5
BP: 45 - 55
OHP: 27,5 - 32,5
DL: 55 - 100
BR; powercleans geprobeert en form van barbell rows veel veranderd.
BW: 74,4
Toen werd ik een week lang ziek waarbij ik niks meer at. Mijn BW daalde naar 71,1. Mijn Deadlift en Squat waren stuk slapper geworden en heb de rest van de 3 weken van die maand gewoon gewerkt om ze op het oude gewicht te krijgen.
Mijn doelen voor 2013 waren
Deadlift 2x BW
Squat 1,5x BW
BP 1x BW
OHP 0,5 BW
Rows 1x BW
Om toch nog zo dicht mogelijk bij mijn doelen voor 2013 te komen ga ik deze maand harder trainen dat ooit te voren.
Nutrition en supplementen
Qua nutrition ben ik bezig met soort GOMAD. Ik drink per dag 2,5 - 3 L melk. Verder eet ik erg gezond (Havermout, volkorenbrood, veel fruit, veel kip, en nootjes, kwark ect.) verder eet ik gewoon wat ik wil. Mijn daily cal intake zal wel rond de 3,5k+ - 4k+ zitten
Verder gebruik ik creatine, beetje whey, en Jack3d als preworkout.
Zo dat was dat
Ik train nu om sterker te worden. Mijn doel is om een total van 1000 lbs te halen. Ik ga dit doen om te beginnen met starting strength en daarna te 5/3/1 te doen. Ik ben 1,88 cm lang en skinny guy met dunne polsen enzo.
Mijn 'geschiedenis' (alles is in kg)
27-08-12 ben ik begonnen met Start Strength
Mijn lifts waren:
SQ: 50
BP: 45
DL: 55
OHP: 27,5
BR: 45
BW: 69,5
Na de eerste maand waren mijn lifts:
SQ: 50 - 72,5
BP: 45 - 55
OHP: 27,5 - 32,5
DL: 55 - 100
BR; powercleans geprobeert en form van barbell rows veel veranderd.
BW: 74,4
Toen werd ik een week lang ziek waarbij ik niks meer at. Mijn BW daalde naar 71,1. Mijn Deadlift en Squat waren stuk slapper geworden en heb de rest van de 3 weken van die maand gewoon gewerkt om ze op het oude gewicht te krijgen.
Mijn doelen voor 2013 waren
Deadlift 2x BW
Squat 1,5x BW
BP 1x BW
OHP 0,5 BW
Rows 1x BW
Om toch nog zo dicht mogelijk bij mijn doelen voor 2013 te komen ga ik deze maand harder trainen dat ooit te voren.
Nutrition en supplementen
Qua nutrition ben ik bezig met soort GOMAD. Ik drink per dag 2,5 - 3 L melk. Verder eet ik erg gezond (Havermout, volkorenbrood, veel fruit, veel kip, en nootjes, kwark ect.) verder eet ik gewoon wat ik wil. Mijn daily cal intake zal wel rond de 3,5k+ - 4k+ zitten
Verder gebruik ik creatine, beetje whey, en Jack3d als preworkout.
Zo dat was dat