Fitness Seller

pijn door test

frederik123

Novice
Waardering
0
hoi,

ben nu reeds enkele weken bezig met een test kuur, zet elke week 2maal 1 ml(250mg/ml) de laatste injecties deden echt pijn, niet de injectie zelf, maar de dag erna was men hele bilspier en een gedeelte v men been stijf, en dit is echt heel pijlnlijk, het duurt soms wel bina een week voordat de stijfheid verdwenen is, heeft er nog iemand dit probleem en wat kan ik er tegen doen??? heb zeker juist geïnjecteerd, bij een vorige kuur geen last gehad v stijfheid

bedankt en grts

fre

van welk merk is de test? als het van gs is dan kan het kloppen, er word namelijk de laatste tijd heel veel geklaagd over problemen na het spuiten.
anders kun je eens proberen de vial 15 minuutjes op de verwarming te zetten en daarna te injecteren.

• Topic Starter Topic Starter
michaello zei:
van welk merk is de test? als het van gs is dan kan het kloppen, er word namelijk de laatste tijd heel veel geklaagd over problemen na het spuiten.
anders kun je eens proberen de vial 15 minuutjes op de verwarming te zetten en daarna te injecteren.

is idd v gs, en heb het de laatste keer ook even op de verwarming gezet maar dit bleek niet echt te helpen, mss niet lang genoeg, ga maandag nog eens proberen, hoop dat het deze keer geen pijn gaat doen

Waarom niet 1 x in plaats van 2 x injecteren?

Mars zei:
Waarom niet 1 x in plaats van 2 x injecteren?

omdat het naar't schijnt veel beter is om het te spreiden over de week, en als je het in 1keer gaat injecteren is de kans volgens mij groot dat het nog meer pijn gaat doen

hoeft opzich niet zo zeer met het merk te maken te hebben. Dit zeg ik niet om GS produkten goed te praten maar ik heb het namelijk ook gehad met MRP, GG en sust van abu.

het is vaak de eerste paar keer met injecten omdat je lichaam moet wennen aan de vreemde stof die je in de spier injecteerd. Zeker et test vormen kan de plek heftig verstijven en pijnlijk reageren.

probeer de volgende dingen te doen:

- vial ff en paar minuten in heet water zetten, dan kan de gekristaliseerde werkzame stof weer goed vloeibaar worden.
- injecteer heeeel langzaam, doe er rustig een minuut of 3 over om de vloeistof erin te drukken. Gewoon stukje voor stukje met lange pauzes.
- masseer de inject plek goed na, dit wil bij velen ook goed helpen.

ook ben ik zelf geen voorstander van in de benen injecten de eerste paar keer. Het kan soms zo stijf worden dat je er veel last van kan krijgen met lopen.

Opzich is je been wel het makkelijkst omdat je er goed bij kan maar als het zo stijf word kan je beter een paar mooie plekjes op je glute (bil) zoeken.

kan je daarna je vriendin je kont laten masseren ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb echt veel voordeel ondervonden van de olie goed warm laten worden. Gewoon het water zo heet mogelijk uit de kraan laten komen en dit in een mok doen. Zet je vial minimaal 10 minuten hierin..

t*ring Younggod nou zie ik pas wat er staat op je avatar

ok, bedankt allemaal voor de tips, ga morgen deze toepassen en hopelijk blijft de pijn dan achterwege...

thanx en grts

fré

Ik en mijn vrienden hebben zelf ook last van pijn en stijfheid gehad.
Zelfs zo erg dat lopen bijna niet meer mogelijk was. ( Telkens door de been heen zakken en in een heel laag tempo lopen) Traplopen was helemaal een ramp.
Het verwarmen doen wij dus ook met gloeiend heet kraanwater in een glas.
Dit waren echter alleen de eerste 2 weken.
Nu injecteer ik mijn maten in de bil en mezelf in mijn been en
de problemen zijn vrijwel opgelost.

hurby zei:
Ik en mijn vrienden hebben zelf ook last van pijn en stijfheid gehad.
Zelfs zo erg dat lopen bijna niet meer mogelijk was. ( Telkens door de been heen zakken en in een heel laag tempo lopen) Traplopen was helemaal een ramp.Het verwarmen doen wij dus ook met gloeiend heet kraanwater in een glas.
Dit waren echter alleen de eerste 2 weken.
Nu injecteer ik mijn maten in de bil en mezelf in mijn been en
de problemen zijn vrijwel opgelost.

:roflol:

komt me bekend voor bro, ik zakte ook goed door m'n hoeven toen ik in m'n benen zette.

Je verhaaltje klopt niet frederik123!

Nee idd ff een nieuw kloontje aan maken frederik456 :D

Terug
Naar boven