AndroidHealthClinic

pijn na injecteren!!!!!

TestoAnimal

Dutch Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
9%
Ik heb gisteren 2 ml boldenone en 2 ml supser sus gezet en heb dit in tegenstelling tot normaal in mijn been gezet met als gevolg dat ik er niet meer op kan staan.
De pijn zit een stuk lager dan de plek waar ik heb geinjecteerd, ik voelde met zetten al dat een spier zich leek samen te trekken en dat was al geen prettig gevoel.
M'n been is redelijk dik en warm en ik houd duidelijk vocht vast (ook rondom de knie)

Iemand ervaringen?

Ik heb vanmiddag een afspraak staan bij de dokter maar dat is een vervanger en ik weet niet of ik wel letterlijk met mijn billen bloot wil over mijn hobby.

heb het zelf ook vaak genoeg gehad.. vervelend maar wat doe je eraan.. ik zou hem iig goed warm maken en houden.. warme douchekop erop houden of lekker ff de sauna in.. kan net zo goed zijn dat je geen zenuw hebt geraakt maar er iets anders aan de hand is.. als ik een zenuw raak voel ik dat al bij het injecteren.. ik heb ook wel eens gehad dat mn spier gewoon ineens hevig samentrekt en daar zit enig verschil in.. als je in staat bent bv even te fietsen op een hometrainer of heel licht setjes leg extensions doen... klinkt misschien als iets wat je juist niet zou moeten doen maar uit eigen ervaring heeft het me vaak geholpen..

zou niet zomaar aan de ontstekkingsremmers gaan.. en als bovenstaande je niet aanspreekt is rust altijd een veilige oplossing ;)

Ik heb het ook gehad tijdens mijn laatste kuur...

Heb 2 weken rondgelopen met een dik, warm en rood been...
Mijn advies is gewoon rust houden met desbetreffend been en voorlopig ook deze mijden als injectie plaats....

Ik had zelf de "fout" gemaakt om het wel als injectie plaats te gebruiken en kan je vertellen dat dat geen pretje was...

Terug
Naar boven