AndroidHealthClinic

Pijnlijke combinaties/stoffen die niet goed samengaan

bellafonte

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben nu 2 weken bezig met mijn kuur:
Heb 2 x geinjecteerd met een dosis Testosteron Enanthaat en Trenbolone Enanthaat.
Het rare is dat ik nu al 2x een ontsteking heb; met mijn vorige kuur heb ik er nooit last van gehad en de procedure is hetzelfde gebleven.
Doe het als volgt:
1)Dop steriel maken van vial.
2)Opzuigen.
3)Naald verwisselen.
4)Toekomstige injectieplek schoonmaken.
5)Aspireren.
6)Injecteren.
7)Injectieplek schoonmaken.
8)Dop steriel maken van vial.
x2

Heb nu beide injecties steeds in dezelfde bil gedaan; kunnen die 2 stoffen niet goed samen of zo?
Of heeft iemand anders dit ooit meegemaakt?

Met wat gebeurt het schoonmaken?

heb al gehoord van een maat dattie niet tegen het ontsmettingsprodukt kon en zo ontstekingen opliep. Met zuivere alcohol lijkt het me sterk.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, dat is de oorzaak niet; heb er met de vorige kuur geen last van gehad en dat was met dezelfde fles alcohol(is trouwens 96%).

raar...volgens mij doe je alles goed...
ook wachten met prikken tot de ontsmettingsalcohol volledig is opgedroogd.
ik denk ook niet dat het aan de combinatie tren en test e kan liggen.
wat ik wel soms heb is dat mijn een bil gevoeliger is voor prikken dan de ander.
strange...
neem je een ontstekingsremmer/ pijnstiller vóór je prikt ? doe ik altijd...
sindsdien niks van pijn meer achteraf...

Misschien ligt het aan je medicijnverhoudingen die welleens willen afwijken... welk merk hep je?

raar...volgens mij doe je alles goed...
ook wachten met prikken tot de ontsmettingsalcohol volledig is opgedroogd.
ik denk ook niet dat het aan de combinatie trenbolone en test e kan liggen.
wat ik wel soms heb is dat mijn een bil gevoeliger is voor prikken dan de ander.
strange...
neem je een ontstekingsremmer/ pijnstiller vóór je prikt ? doe ik altijd...
sindsdien niks van pijn meer achteraf...

Aspirine neem ik ook.
Heb uit wikipedia vernomen dat het ook onstekingen afremt dus neem ik 1/2 aspirines 1 uur van tevoren in.
Naar mijn weten doe ik alles volgens het "boekje"; begin nu wel een beetje te denken dat misschien de spullen gewoon niet goed zijn.
Zijn allebei van Golden Gear via een leverancier met een goede naam die ook vaak door anderen hier gebruikt wordt....het is vreemd allemaal...

Leverancier heeft er niets mee te maken.Kan zijn dat het aan je gear ligt.Mischien iets misgegaan tijdens produktie(het blijft natuurlijk ug spul)
Geloof dat loo dat heeft gehad met primo.Maar blijft gissen.Wie weet heb je wel onsteriele naalden.

ik warm ook mijn flesjes heel heet op vóór het injecteren.
en na het injecteren kruip ik direct een kwartiertje op m'n hometrainer,
zodanig dat alles lekker verdeeld wordt in de spiergroep.

en GG is goed spul ben het nu ook aan het gebruiken...

Is GS weer hersteld van een paar missertjes gaat GG nu aan de sukkel...iig knap vervelend bro!

Zou zelf de spullen even laten voor wat het is...een heftige ontsteking is het laatste wat je wil imo

Zal als ik thuis ben even alle batchnr hier neerzetten.
De pest dat ik steeds alles in dezelfde bil heb gezet; het kan eventueel aan de Testosteron, de Trenbolone of allebei maar dat weet ik nu dus niet zeker.

ja, je kan anders de test en de tren apart zetten als je wil weten waaraan het ligt...
hoeveelste kuur is dit ? want bij de eerste 2 kuren had ik ook af en toe last van onstekingen, daarna niet meer...

Derde kuur nu; vorige kuren waren met GS waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Deze kuur met GG en meteen problemen :(
Maar ja; aankomende donderdag ga ik de middelen op aparte plekken injecteren en dan weet ik de volgende dag hopelijk iets meer!

batch nummers;)

Is gg en gs niet gewoon dezelfde,of zijn het echt verschillende ug labs.

Weet je zeker dat het een ontsteking is en niet gewoon alleen geirriteerd. Anders moet je de vloeistof zoals sommigen al zeiden opwarmen en heel langzaam injecteren. Misschien heb je er wat aan

Weet je zeker dat het een ontsteking is en niet gewoon alleen geirriteerd. Anders moet je de vloeistof zoals sommigen al zeiden opwarmen en heel langzaam injecteren. Misschien heb je er wat aan

Nee, dat doe ik ook allemaal(net zoals in mijn vorige kuren); ik ben vrij nauwkeurig wat betreft dit soort dingen.
Alles heel rustig en op zijn tijd, netjes voorbereiden, zorgen dat ik niet gestoord kan worden zodat ik rustig mijn gang kan gaan.

Je bent echt oerstom als je door gejaagd en lomp gedrag een infectie oploopt!
Het is zo'n kleine moeite om alles mooi steriel schoon te maken...

Derde kuur nu; vorige kuren waren met GS waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Deze kuur met GG en meteen problemen :(
Maar ja; aankomende donderdag ga ik de middelen op aparte plekken injecteren en dan weet ik de volgende dag hopelijk iets meer!

Het ligt aan de test. Ben zelf geswitched naar GS een heb nu geen pijnlijke spuitplekken. Zet gewoon eens allebei appart in een bil zodra ze beiden pijnvrij zijn. Post dan eens je bevindingen. Volgens mij als je iedere keer een pijnlijke harde plek hebt wordt de opname van je produkten ook slechter. Al is dat voor sommigen moeilijk te bevatten.

Terug
Naar boven