MuscleMeat

Pijnlijke combinaties/stoffen die niet goed samengaan

• Topic Starter Topic Starter
Het ligt aan de test. Ben zelf geswitched naar GS een heb nu geen pijnlijke spuitplekken. Zet gewoon eens allebei appart in een bil zodra ze beiden pijnvrij zijn. Post dan eens je bevindingen. Volgens mij als je iedere keer een pijnlijke harde plek hebt wordt de opname van je produkten ook slechter. Al is dat voor sommigen moeilijk te bevatten.

Shit, dat meen je niet!
Het zou kunnen natuurlijk(in mijn vorige kuren had ik Testosteron Enanthaat van GS en daar heb ik geen problemen mee gehad) maar het zou natuurlijk eigenlijk niet mogen.
Kun je nog even jouw batchnr van destijds opgeven als je die nog hebt?

lot: 362

Ik maak nooit de spuitplekken schoon, nooit problemen gehad.
Ik douche trouwens wel even daarvoor...
In ziekenhuizen/dokters maken ze ook nooit meer de injectieplekken schoon.

Je rouleert toch wel vaak genoeg?
En anders idd gewoon een flesje van een ander merk proberen, zou ook kijken wat je bij je dealer kan regelen met eventuele restanten...

Succes

Geloof dat loo dat heeft gehad met primo.Maar blijft gissen.

klopt ja de hele trucendoos opgentrokken om geen pijnlijke injects / koorts te krijgen maar niks hielp.

spullen meegegeven aan een maatje (een bijna non-stop kuurder) en die had het zelfde gezeik.

allebei overgestapt op een ander merk, en meteen geen last meer.

Je kan de vloeistof ook nog verdunnen met BA misschien dat dat gaat helpen dan heb je iniedergeval minder pijnlijke injects. Heb het namelijk wel is verdund omdat ik er teveel last van had met ED injects.

Terug
Naar boven