Fitness Seller

pijnlijke gewrichten,wanneer stopt dat

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Ben nu al een tijd bezig met Hygetropin.
Zit op een lage dosis,zo een kleine 3,5iu per dag.Hoger gaat echt niet,mijn antidiuretish hormoon gaat als een raket omhoog,dus dat is veel vocht.

Moet zeggen,dat samen met cardio en goed dieet,het als vetverbrander erg goed zijn werk doet.Huid wordt ook minder los,en mijn kraaiepootjes verwijnen.
Maar die vreselijke pijn in mijn vingers en aanhechtingen.

Als ik opwarm met dumbbellpress bijv 42 kg dumbbells,kan ik niet genoeg kracht in mijn vingers krijgen om ze vast te houden.Dit duurt echt een tijdje voordat ik warm ben,om die dingen onder controle te houden.
Mijn duimen kan ik niet meer soepel bewegen zonder dat ze knakken,en pijnlijk zijn.
Wel erg kl@ten,maar vraag me af of dit misschien erger gaat worden.Voel een beetje aan als reuma volgens mij,erg stram en stoef bij het bewegen.Smorgens moet ik echt mijn vingers ombuigen,niet normaal

wie weet of dit over gaat?En wie heeft dit ook?

Hoe lang ben je al bezig bro met je hyge?
Normaal moet dit na 4 a 5 weken minderen...
Hoop voor je dat het snel over gaat

• Topic Starter Topic Starter
bijna 8 weken,dat spul is zo sterk.Ik ben in 8 weken 5 kilo aangekomen op 2000kcal en 5 uur cardio per week

Ben nu al een tijd bezig met Hygetropin.

Als ik opwarm met dumbbellpress bijv 42 kg dumbbells,kan ik niet genoeg kracht in mijn vingers krijgen om ze vast te houden.Dit duurt echt een tijdje voordat ik warm ben,om die dingen onder controle te houden.
Mijn duimen kan ik niet meer soepel bewegen zonder dat ze knakken,en pijnlijk zijn.
Wel erg kl@ten,maar vraag me af of dit misschien erger gaat worden.Voel een beetje aan als reuma volgens mij,erg stram en stoef bij het bewegen.Smorgens moet ik echt mijn vingers ombuigen,niet normaal

wie weet of dit over gaat?En wie heeft dit ook?

kerel, let wel goed op dat die dumbbells niet uit je handen vallen want dan ben je echt de sjaak,,

Ik heb zelf weinig verstand van hgh, maar wat ik gelezen heb is dat je eigelijk pas van af 5 iu spieren aan gaat zetten, en jij hebt al 5kg gewonnen op 3,5iu

meschien ietsjes lichter dosseren??

kan ze nog wel vasthouden bro,maar idd als je ze op je kop laat vallen,eet ik een poosje door een rietje.
Ik ben al een poosje op 2 gaan zitten,toen 4,maar ADH ging te snel stijgen,toen terug,toen opgebouwd naar 3-3.5,pijn is echt van de laatste week

Een paar weken tot een maand je HGH op 3.5iu blijven aanhouden.
Als het dan niet mindert zou ik zakken naar 3 a 2.5iu.
Wel rot voor je...
Heb onlangs naar mijn arts geweest, omdat ik binnen kort ook aan hyge ga.
Die zij me neem hoge dosisen magnesuim tegen krampen en pijn, helpt zij hij...
Mss kan je dit eens proberen, zelf heb ik er "nog" geen ervaring mee.
Je kan B magnesium nemen: heeft dosis van 150% v/d dagelijkse behoefte.

Ikzelf gebruik een 1000mg magnesium en calcium tabletten.
heb ook erg veel kramp maar trekt weg,
je zou het kunnen proberen.
spinazie zitten ook veel ijzers in,
maar dat is dan tegen de kramp, niet tegen de gewrichtspijnen..
ik bouw het ook weer terug naar 8iu wordt er ook gek van.

top,die magnesiumtips,ga ik zeker proberen

Ken het probleem, zelfde heb ik ervaren in de eerste 4 weken.
Vooral in de knieen, maar calcium en magnesium is idd heel goed.

-> glucosamine & chondroitin ... geen optie?

slik glucosamine,maar dat helpt bij mij niet...........auw steek in mijn voet (die wilde ik ff delen met jullie,gedeelde smart is halve smart)

aaaahhhh je weet altijd zo kinky te praten

tsja... waar het hartje vol van is he :o

hoi kriel, kennis van me is 3 maanden bezig op onderhoud 2 iu! en nog steeds regelmatig kramp en stramme vingers...... maar wel effect. zelfs de huid bij striae begint weer helemaal mooi te worden:D.
ben nu zelf ook 2 dagen bezig, op 2 iu voor een maand, kijken of we daarna kunnen opbouwen naar 3 en 4 iu.

wel lekker voor je 5kilo erbij op 2000 kcal, succes.

ja idd bro,das zeker lekker.Ga in juli beginnen met test als me igf echt hoger is.Voor ons ouwe lulle is het echt top

jij ook veel suc6

Ben nu 4 maanden bezig met hgh en testo, 12 kg bij gekomen en 4% vet weiniger. Houd helemaal geen vocht vast, dus zeer tevreden. Heb na 4 maanden nog altijd veel last van krampen in mijn handen. Zeker smorgens, dan krijg ik mijn handen gewoon niet dichtgeknepen.

kep de laatste week op aanraden,wat magnesium genomen.En idd de scherpte is van de pijn af.gaat iedere dag iets beter

hoi kriel, heb jij ook op 3iu gezeten..... zoja zet jij dan ook 2 x per dag?
zet nu zelf voor het slapen gaan 2 iu, maar wil na een maand gaan opvoeren naar de 3 of 4 iu. heb jij dat verschil al ervaren, in de avond of overdag?

greetzz

hoi kriel, heb jij ook op 3iu gezeten..... zoja zet jij dan ook 2 x per dag?
zet nu zelf voor het slapen gaan 2 iu, maar wil na een maand gaan opvoeren naar de 3 of 4 iu. heb jij dat verschil al ervaren, in de avond of overdag?

greetzz

zou zelf savonds niet zetten ivm eigen uitstoot en aanmaak.Ik zet idd 2x 1x om 7 uur smorgens,en om 2 uur smiddags.laat er wel T4 naast lopen

Terug
Naar boven