MuscleMeat

pijnlijke gewrichten,wanneer stopt dat

en ik maar 5dagen on en 2 off om de kosten uit te smeren:p

mja...voel wel ietsjes strammere polsen nu, maar misschien ook dat ik het mezelf inbeeld:p ach..over 4 weken weten we meer:D

bloat heb ik overigens nog niet:o misschien dat je de tweede keer er minder gevoelig voor bent?:D

nee, ik heb altijd bloat.
maar bouw ook niet op,
ik vind het wel lekke rom er meteen 10iu in te gooien,
weet je tenminste met een paar dagen dat je echte heb als je begint te bloaten.
heb ook geen last van CTS met Blue dus is wel top.
ik zou niet weten hoe je er achterkomt of het echt is, wat heb je eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
momenteel heb ik ook blue.
En ook pijn in mijn vingers,dus is goeie sjizzle.
Al zegt dat natuurlijk niet veel.

Kan iemand mij eens uitleggen waarin het verschil tussen bluetops en bv Hygetropin of Jintropin zit aub ?
Het enige wat ik weet is dat echte Hyge 100% zeker 191,aa is en dat dit bij bluetops niet met zekerheid kan gezegd worden... o ja, natuurlijk is er ook het prijsverschil tssn de twee...

Eén ding weet ik wel, als ik 100% zeker wist dat ik echte Hyge kan hebben, zou ik de blues zelfs niet overwegen !

Kan iemand mij eens uitleggen waarin het verschil tussen bluetops en bv Hygetropin of Jintropin zit aub ?
Het enige wat ik weet is dat echte Hyge 100% zeker 191,aa is en dat dit bij bluetops niet met zekerheid kan gezegd worden... o ja, natuurlijk is er ook het prijsverschil tssn de twee...

Eén ding weet ik wel, als ik 100% zeker wist dat ik echte Hyge kan hebben, zou ik de blues zelfs niet overwegen !

zo[u ik voorheen ook gezegd hebben,
maar als ik nu naar de werking kijk, en het geld, vind ik het top bro die bluetops!
had het niet verwacht, maar het gaat zeer goed.
alsmede de greentops.
Jin/Hyge/blue zijn gewoon merknamen, nietveel verschillend, alleen dan dat de hyge zoals jij zegt 191aa is, maar kan niet zeggen wat de blue en Jin zijn, volgens mij is Jin het zelfde als Hyge, maar dit niet met zekerheid.

laten we zeggen dat in veel HGH Kefei zit,waarschijnlijk tussen de 75-80%.
Alles berust op aanames,dat is de moeilijkheid.Er zijn hyges door ons getest,die gewoon ordi KEFEI bevatten,MAAR 192 sequence.
Ook hyge wat magnesium en albumine betrof,zelfde als de ergonic tests.

Bluetops voornamelijke bestandeel is kefei,en eigenlijk dezelfde inhoud SOMMIGE hygetropin,en andere merken.Deze hebbn alleen een dure luxe verpakking,alleen inhoud is VAAK hetzelfde,niet altijd,maar vaak wel

Komt er dus eigenlijk op neer dat men evengoed Bleu tops Kefei kan kopen voor de helft van de prijs (of minder) dan de inhoudelijk waarschijnlijk net dezelfde Hyge ?

do your math

hmmm, dit is week 3 nog maar en ik pak maar 3-4iu per dag...heeft dus wat tijd nodig itt wanneer je 10 iu pakt:o

we kijken het nog maar ff aan dan:D

Heb van alles al gebruikt.. altijd na 6 weken krijg ik pijnlijke gewrichten... houd 2 weekjes aan en dan nergens meer last van.

Ik doe niet aan opbouwen.. meteen 5iu 7/7 nu. Maar ook tijd zonder opbouwen 10iu 5/7 gedaan.

Hallo Krieltje,
Heb veel pijn aan mijn handen(krampen)gebruik momenteel 4 i.u Hygetropin.
Vooral snachts sochtens.
Heb hiervoor geno nordi gebruikt nergens last van

Heeft magnesium bij jou veel geholpen?

Hallo Krieltje,
Heb veel pijn aan mijn handen(krampen)gebruik momenteel 4 i.u Hygetropin.
Vooral snachts sochtens.
Heb hiervoor geno nordi gebruikt nergens last van

Heeft magnesium bij jou veel geholpen?

DUde dit is een topic uit 2008...............

Volgens mij leest die af en toe nog wel eens mee...

kriel was een paar maanden geleden nog wel actief hoor. pm m anders ff.

Ik probeer hem een pm te sturen maar lukt niet

Terug
Naar boven