AndroidHealthClinic

pijnlijke knie-en

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
hi,
zoals de oplettende forumbezoeker zal weten ben ik aan het kuren.
nu komt er echter een probleem om de hoek kijken
zodra ik zwaarder wordt, krijg ik pijn aan mijn beide knie-en als ik sta. dit treedt ongeveer op als ik overde 97 kg ga. het voelt alsof de knie-en te zwak zijn voor 't lichaamsgewicht.
wat is hieraan te doen?
ik slik al glucasime en vit c.
iemand advies?
gr d

• Topic Starter Topic Starter
niemand? ???

ach ik had erook over gepost in de blessure sectie had zelf en soms nog last van pijnlijke knienen maarja tipje (DONT BOTHER) niemand en niemand gewoon niemand replyde op me topic nog niet eens een"neem wat rust". Kon er vanaf maar goed ik ben strekken gaan doen en nu heb ik wel bijna geen last meer van me knienen. Hoop dat dit een beetje helpt? Trouwens ass to grass squats is ook heel slecht voor je knie-en doe je die?

Klote man!

Mijn knieen zijn ook niet altijd optimaal..
Ik train m'n benen wel om de spieren sterk te maken maar ze zijn vaak gewoon
oververmoeid of heb last van pijnlijke steekjes..
Ik sta ook veel ivm m'n werk...
Ik probeer zo verantwoord mogelijk te trainen..

Probeer eens Glucosamine/Chondroitine (bij de TNHC; ca.15euro)
Dit is erg goed voor je pezen en gewrichten; ook tegen spierpijn..
Ik heb er baat bij.

Veel succes!

(Een keertje naar de huisarts kan ook geen kwaad, heb ik ook gedaan)

Tja knieeen valt zo moeilijk iets over te zeggen..

Voer je oefeningen netjes uit, kijk uit met oefeningen als leg press, squat en lunges en probeer je aanhechtingen en stabiliteits spieren mee te laten groeien.

Ik weet niet of je van die kniebanden gebruikt, maar dit moet je dus vooral NIET doen als je last heb van je knieeen.

Ik heb zelf ook afentoe wat moeite met mijn eigen knieeen en tja, meer dan het bovenstaande kan ik er niet aan doen. Misschien wat lichte cardio.. doe ik zelf eigenlijk niet aan, maar kan me voorstellen dat dit ook kan helpen.

Ik heb het trouwens zelf ook pas sinds ik rond de 100 kg weeg, maar het heeft denk ik maar voor een verwaarloosbaar deel met je lichaamsgewicht te maken.

ok thnx,

@fired soul: ja, ik sqaut diep, maar het is geen pijn na het benen trainen, maar gewoon de hele dag een vermoeid gevoel in je knie-en

tot iedereen: bedankt voor de reply

groet dennis

Nou, gewoon vaak vermoeide knieen met een vervelend zeurend gevoel erin,
dat is wat ik dus ook vaak heb :(
Verder niet echt blessures of zo..
Als dat weg zou zijn...

Ik weet niet wat jij verder allemaal doet, maar ik loop en sta erg veel..
Zou goed daar door kunnen komen..

Gewoon sterk maken hoor je dan vaak..

Tips zijn welkom!

t*ring knieen :mad:

Bij de legpress is de stand van je voeten erg belangrijk om je aanhechtingen te ontzien. Voer oefeningen verder strikt uit en "veer" vooral niet!

De stand van je voeten bij de legpress is volgens met je tenen iets naar buiten wijzend, maar dat moet ik ff opzoeken, dus pin me daar niet op vast.

:cool: Tip voor denniss999 ik train zelf voor sterkste man ik hadt ook altijd last van men knieen :mad: Ik weeg zelf 126 kilo maar ik kan je nou wel vertellen dat het aan je schoenen kan liggen ik heb met sommige zware onderdelen kisten of goeie stevige bergschoenen aan helpt echt of een steunzool kan ook al helpen.:lifter:

waarmee kuur je trouwens?

middelen als deca en dianabol zorgen juist voor een betere smering van gewrichten, waar andere middelen (ik dacht winny) je gewrichten weer wat uitdrogen, hetgeen kan resulteren in pijnlijke gewrichten/verhoogde kans blessures.

Zou eventueel ook daar aan kunnen liggen...

Loo zei:
waarmee kuur je trouwens?

middelen als deca en dianabol zorgen juist voor een betere smering van gewrichten, waar andere middelen (ik dacht winny) je gewrichten weer wat uitdrogen, hetgeen kan resulteren in pijnlijke gewrichten/verhoogde kans blessures.

Zou eventueel ook daar aan kunnen liggen...

test enath. primo, proviron, en straks tren act.
dus daar kan het niet aan liggen.

dboll zorgt er uiteindelijk toch ook voor dat je gewrichten "stroefer"worden?
gr d

Terug
Naar boven