franciscus
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo,
ik trainde al een aantal jaar maar moest vanwege een blessure een poos stoppen
ik gebruikte nogal veel proteïne
tydens mijn blessure heb ik ook geen proteïne meer genomen
en wat bleek : veel van mn pezen en peesjes ( bv vingers, elleboog, knieën en alsmede òòk mn beide archillespezen) knaken en doen zeer
what the **** zou het kunnen zijn ?
k heb een poos geleden weer het trainen beetje opgepakt en ook weer proteïne gaan gebruiken waarbij tenminste mn knieën weer wat opknapte
tsja met deze crisis tijd ben ik als de dood dat ik uitval van werk
nog steeds kamp ik op onverklaarbare wijze met een dubbele archillespeesontsteking....de dokter weet het ook niet meer en ik heb alles geprobeert
k loop deels op pijnstillers maar wil weten wie eventueel een idee heeft of ook last heeft gehad na subiet onthouden van proteïne shakes
any info = welcome
thxs bros........
ik trainde al een aantal jaar maar moest vanwege een blessure een poos stoppen
ik gebruikte nogal veel proteïne
tydens mijn blessure heb ik ook geen proteïne meer genomen
en wat bleek : veel van mn pezen en peesjes ( bv vingers, elleboog, knieën en alsmede òòk mn beide archillespezen) knaken en doen zeer
what the **** zou het kunnen zijn ?
k heb een poos geleden weer het trainen beetje opgepakt en ook weer proteïne gaan gebruiken waarbij tenminste mn knieën weer wat opknapte
tsja met deze crisis tijd ben ik als de dood dat ik uitval van werk
nog steeds kamp ik op onverklaarbare wijze met een dubbele archillespeesontsteking....de dokter weet het ook niet meer en ik heb alles geprobeert
k loop deels op pijnstillers maar wil weten wie eventueel een idee heeft of ook last heeft gehad na subiet onthouden van proteïne shakes
any info = welcome
thxs bros........