XXL Nutrition

Pijnlijke pols

Michelangelo85

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb een paar weken geleden met dumbbell presses men gewichtkeuze een beetje overschat, hierdoor heb ik men linker pols bezeerd. Ik heb de weken daarna nog wel getraind maar toch minder om die pols een beetje te laten rusten. Ik voel bijna geen pijn als ik met men pols ronddraai, alleen wanneer ik men hand met de pinkzijde naar beneden toe beweeg doet dit zeer. Gisteren had ik nergens last van dus ik ging weer trainen, na de training deed men pols weer pijn en nu erger dan ervoor.
Hoeveel totale rust raden jullie aan en hoe zit het dan met de voeding ?

Ik hoop echt dat ik er snel vanaf ben, nu heb ik eindelijk eens voldoende tijd om als een beest te trainen en nu zit ik met deze blessure :(

Ik heb dit tijdje geleden ook voorgehad aan mn rechterpols en das nu meer dan een maand geleden of langer zelfs en het is nu eindelijk weg. Dokter zei dat er een bootje ofzo verkeerde gedraait was en dat er niets aan te doen was .. ik heb gwn blijven verder trainen maar ingetaped of met een brace .

Heb er zelf net ook 4 weken uit gelegen... 4 weken helemaal niks gedaan , als ik nu ga trainen heb ik er nog steeds wel ''een beetje'' last van.... niet erg veel, ik zou het niet overbelasten als ik jou was...

doe het gewoon even rustig aan , je voelt zelf wel weer aan wanneer je weer volle bak kan gaan trainen...

Heb ooit eens enkele maanden last gehad van mijn pols. Heb gewoon keihard doorgetraind, niet gedacht aan de pijn en voor ik het goed en wel besefte was het weg.

Waren alle blessures zo maar...

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb nu al een week of 4 pijn aan mijn rechterpols.

Ik heb een week gerust en dan trug gewichten gedaan maar toen had ik trug pijn, dus nu hou ik het met oefeningen met lichaamsgewicht.

Ma ik denk dat het meer in mijn hoofd zit, bij het minste heb ik altijd schrik voor iets ergs...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb nu al een week of 4 pijn aan mijn rechterpols.

Ik heb een week gerust en dan trug gewichten gedaan maar toen had ik trug pijn, dus nu hou ik het met oefeningen met lichaamsgewicht.

Ma ik denk dat het meer in mijn hoofd zit, bij het minste heb ik altijd schrik voor iets ergs...

Als je pijn hebt is het niet hersteld dus zou ik toch maar rusten. Ik kan het zelf ook maar moeilijk laten maar ik denk dat ik wel zal moeten. Ik neem vanaf vandaag rust tot eind deze maand, ik wil in juli nog serieus kunnen trainen.
Wat denken jullie op vlak van voeding en cardio? Eiwitten hoog houden en koolhydraten wat minder?

ik ken het ook, maar met een brase trainen gaat nu erg goed en pijnloos

Waar haal je zo'n brase en hoe ziet het er juist uit?
En hoeveel kost het...? (voor 2)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zou een polsbeschermer van het skaten ook goed zijn?

Terug
Naar boven