MuscleMeat

Pil om homoseksualiteit te ‘genezen’

  • Topic starter tbeest
  • Startdatum
  • Reacties 53
  • Weergaven 4K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Snap niet wat het probleem is. Iedereen die vindt dat homo zijn een ziekte is, is gewoon te narrow minded.
Zijn gewoon 2 mannen die elkaar graag zien en die met elkaar willen wonen/leven zoals man en vrouw dit doen.
Een paar vrienden van mij zijn homo en het zijn gewoon normale mensen waarmee je net hetzelfde kan praten zoals je dat met andere mannen en vrouwen doet.

Er is maar 1 verschil met hetero's en als dat ene verschil voor sommige mensen zo erg is dat ze niet normaal kunnen doen of niet met homo's kunnen praten dan denk ik dat het eerder een gebrek is van die persoon en niet een gebrek van de homo.
 
hetrocoïtusualiteit is niet de norm, het is NORMAAL en de enigste natuurlijke norm die er is. In tegenstelling tot homocoïtusualiteit is hetrocoïtusualiteit de enigste manier om te procreeren.

het menselijke ras is natuurlijk het uitsterven nabij en dus is het hoognodig om zoveel mogelijk te procreeren?:rolleyes:

Grappig trouwens dat je zo'n geleerd woord als procreeren gebruikt voor zo'n achterlijke post.
 
Welke nationaliteit zouden jullie het liefste zijn? Als jullie mochten kiezen, en je mag niet de nationaliteit kiezen die je nu hebt.

Ik liefst een Israëliër
 
Welke nationaliteit zouden jullie het liefste zijn? Als jullie mochten kiezen, en je mag niet de nationaliteit kiezen die je nu hebt.

Ik liefst een Israëliër
Marokkaan.
 
Een Belg want dat komt het meeste overeen met Nederland. Denk ik.
 
Welke nationaliteit zouden jullie het liefste zijn? Als jullie mochten kiezen, en je mag niet de nationaliteit kiezen die je nu hebt.

Ik liefst een Israëliër

Marokkaan, met een dikke bmw/mercedes rijden, stelen, verkrachten en je komt er meestal met lichte straf vanaf.
Naar België verhuizen, een uitkering krijgen die even veel is als een minimumloon en niet moeten werken. Luxe leven.

edit: heel de dag met een addidas trainingsbroek kunnen rond lopen.
 
Marokkaan, met een dikke bmw/mercedes rijden, stelen, verkrachten en je komt er meestal met lichte straf vanaf.
Naar België verhuizen, een uitkering krijgen die even veel is als een minimumloon en niet moeten werken. Luxe leven.
Hierom dus.
Maar ik blijf dan gewoon in Nederland...
 
hetrocoïtusualiteit is niet de norm, het is NORMAAL en de enigste natuurlijke norm die er is. In tegenstelling tot homocoïtusualiteit is hetrocoïtusualiteit de enigste manier om te procreeren.

De norm van wat? de norm van de natuur? die is er namelijk niet, waarden en normen zijn sociale constructies , bestaan enkel voor zover een waarderende wezens bestaan en dus niet in natuur op zichzelf genomen.

Je kan hoogstens iets zeggen in de trant van: "om nageslacht voort te brengen is heterocoïtusualiteit functioneler dan homocoïtusualiteit" of "heterocoïtusualiteit komt in hogere mate voor dan homocoïtusualiteit" Dat zijn descriptieve uitspraken en geen normatieve. Zolang jijzelf als waarderend wezen geen waarde legt in procreatie of het nastreven van het gemiddelde is er niets dat je dwingt om hetero te zijn, en moedertje natuur zal het al helemaal worst wezen (of je moet een verkapt gelovige zijn die echt meent dat de wereld het goed met je voor heeft).

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 20:51 ----------

Welke nationaliteit zouden jullie het liefste zijn? Als jullie mochten kiezen, en je mag niet de nationaliteit kiezen die je nu hebt.

Ik liefst een Israëliër

Noor of Israelier.
 
Ik geeft een geweldige contradictie weer een je eerste alinea ook al is het idee opzicht wel in orde :laugh:

trendy volk dat graag engels gebruikt in hun dagelijks leven is opzicht ook lachwekkend...
 
Ik geeft een geweldige contradictie weer een je eerste alinea ook al is het idee opzicht wel in orde :laugh:

trendy volk dat graag engels gebruikt in hun dagelijks leven is opzicht ook lachwekkend...

waar zit de contradictie dan?
 
misschien komt die pil nog wel eens in de toekomst op de markt ofzo...homocoïtusualiteit mag dan wel geen ziekte zijn, maar het is zekers wel een afwijking die behandeld mag worden.

hetrocoïtusualiteit is niet de norm, het is NORMAAL en de enigste natuurlijke norm die er is. In tegenstelling tot homocoïtusualiteit is hetrocoïtusualiteit de enigste manier om te procreeren.

Afwijking DE norm behandeling......ik krijg hier Orwell 1984 ideeën bij.:eek:

Altijd eng als een overheersende groep een norm stelt en iedereen die afwijkend is behandeld moet worden. Vandaag de homo die afwijkend is en dus behandeld moet worden, morgen mensen met een grote neus en overmorgen afwijkende mensen met een mini slip en bruin smeersel en een teveel spieren die zo op een podium willen. Bodybuilding is nogal afwijkend van de norm. Wij willen niet dat de dwingende norm van de maatschappij ons belet in onze hobby.....waarom dan wel anderen beperken? ???
 
Zou wel handig zijn zo een pil om andere geaardheid voorkeuren te wijzigen. Zoals necrofilie, pedofilie of de neiging om coïtus te hebben met dieren
 
Back
Naar boven