XXL Nutrition

Pindakaas

Ksnap dus helemaal nie wa daj bedoeld. Ma kvind die pindapzsta van body&fit wat droog smaken, daarmee dat ik eens een ander merk wil proberen om te vergelijken.... ---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ---------- En zoals je mss al kan zien ben ik nog maar lid van mei 2015..... Dus aj wil kan je al me Posts bekijken vooraleer daj zo ne domme opmerking ebt
Vooraleer daT je zo EEN domme opmerking HEBT. ;) ---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
Palmolie zal bij dat kamertemperatuur niet vloeibaar zijn, daarom zie je het nooit drijven bij Calve en dergelijke. Vet uit gemalen pindas wordt niet snel vast, daarom is drijvende olie meestal aanduiding van goeie pindakaas.
True... dus niks mis met de pindakaas die dat heeft.

Ik gebruikte zelf voorheen die van B&F, die is 1 van de lekkerste. Los daarvan heb ik ook die van myprotein en bulkpowders gehad in het verleden, beide ook lekker (echter niet zo lekker als B&F) en in de actie (kortingscodes) goedkoop.

Ik heb altijd die van de Lidl, Vita D'or Pindakaas. Meerdere keren beste koop consumentengids, wat smaak betreft zeker zo lekker als Calvé en goede waardes (85% pinda's en geen suikers, zeker zo goed als Calvé naturel maar veel goedkoper!)

Pindakaas :lick: just Calvé

Doe pinda's op brood, 100% :p

Vallen ze dan niet steeds araf en rollen ze onder een kast en ben je noodgedwongen om hem er onderuit te halen?

Ik had toen pindapasta van B&F staan en potje pindakaas van MyProtein, die van MP had na paar dagen altijd een laagje vet drijven, dikkere laag wanneer ik het pas kreeg.
Die van B&F in geen van beide gevallen, geloof niet dat het pure pindapasta is.
Elke 100% pindakaas die ik tot nu toe gehad heb, zat een laagje olie boven.

Bij b&f zat bij mij de olie op, maar ik gun hen geen stuiver meer

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

20% minder pinda

Ik heb deze van de gezondheidswinkel, ze beweren dat het enkel gemalen pinda's zijn.

Laatst bewerkt:
Hebben ze in Belgie geen blenders of staafmixers? Hoe langer je draait hoe vloeibaarder en zodoende kan dus iedereen zijn, naar eigen persoonlijke smaak, allerbeste maken..

Ik heb oké pindakaas van de Plus. 90% pinda.

Ik gebruik die van Perfekt, kan je bij de hoogvliet halen.
Een van de goedkoopste (& lekkerste imo)

Die van B&F stikte ik bijna in, echt smerig.

• Topic Starter Topic Starter
Zal eens naar Lidl gaan achter een pot vita d'or. Zal eens kijken.

Die van body&fit (zowel Natural als crunchy) vond ik veel te droog en te moeilijk om te smeren....

Zelf pindakaas maken :p

Terug
Naar boven