Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Had er nog een cdj1000 bij en verkocht ze ook in 'pakket' maar kreeg daar weinig reactie op, vandaar uiteindelijk na een tijdje de 1000 weggedaan aan iemand die enkel daar interesse in had... Wist eigelijk ook niet dat hier een sectie voor aangeboden/gezocht was buiten die in trainingsmateriaal anders had ik alles hier meteen ook geplaatst natuurlijk, beetje jammer dus want jij was blijkbaar geinteresseerd?
Het is vooral die rooie knop die je soms 10x moet duwen voor die aangaat, ikzelf gebruikte meestal maar 1 effect en zet hem dan gewoon vanin het begin aan met de draainkop erboven op minimaal zodat effect wel aanstaat maar niet hoorbaar is je snapt me wel.
Het andere is nog niet zo lang dat ik het merkte en is het knopje om de effecten te verkorten, dus bv van 3/4 naar 1/2. Verlengen werkt wel nog dus op zich kan je wel je effect verkorten door helemaal naar 0 te doen met de draaiknop en dan weer verlengen naar gewenste, maar inderdaad, optimaal is het niet
Weet ook niet of zoiets ergens te repareren valt? Komt van bax-shop.
Ja ik ga dat van de reperatie even navragen. Normaal gesproken is dit gewoon te maken, maar ik wil hier even de kosten van weten. Ik laat morgen of overmorgen wel meer weten.