XXL Nutrition

Pirates of the Caribbean 3

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
38169.jpg

Pirates of the Caribbean: At Worlds End - Wikipedia

OK, ik heb genoten van deel 1 en 2 en ben ervan overtuigd dat deel 3 ook een erg toffe film zal worden.

Zeker nu Stones gitarist Keith Richards de pa van Johny Depp speelt! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
En om intikkertjes te voorkomen; nee hij hoefde niet eens geschminked te worden. :D

Van de eerste 2 delen heb ik ook genoten.
Die Depp speelt zijn rol echt voortreffelijk....

Ik vond deel 1 veruit het vetste. Depp tilt beide films in ieder geval naar een hoger niveau, door misschien wel één van de vetste karakters in de film geschiedenis neer te zetten

moet de 2e nog zien :o

De eerste vond ik nice... de 2de vond ik wel ok, hij duurde een beetje te lang. Ik ga deze film zeker wel weer kijken though.

ik heb ook genoten van de 2 delen van pirates of the caribbean.
je kan ook lachen met johnny depp

Johnny word in het algemaan zwaar onderschat :(

ben ik het niet mee eens. Hij kiest zijn films met veel zorg en gaat niet zomaar voor het grootste hollywood spektakel (secret window, sleepy hollow, edward scissorhead etc). Vindt ik knap om die keuzes te maken.

ben ik het niet mee eens. Hij kiest zijn films met veel zorg en gaat niet zomaar voor het grootste hollywood spektakel (secret window, sleepy hollow, edward scissorhead etc). Vindt ik knap om die keuzes te maken.

ja weet ik , maar hij krijgt niet genoeg erkenning voor zijn werk.

potc is overrated :)

lookin forward 2 see it!

Blijft toch tof om naar te kijken, verstand op nul en gaan met die piraat.

1 vond ik geweldig, 2 vond ik erg matig...
Ben benieuwd hoe de 3e zal worden..

1 vond ik enorm gaaf. Ik heb die film letterlijk 5-6 keer opniew gekeken alleen al vanwege Johnny Depps acteer prestatie, geweldig!
deel 2, vond ik NOG beter dan 1! Alles is wel veel meer 'over the top' maar absoluut op een leuke manier en hij zet Captain Jack misschien nog briljanter dan in deel 1 neer.

Ik kan niet wachten op deel 3! En Johnny Depp is idd een zwaar onderschatte acteur, ik vind hem persoonlijk echt briljant

1 vond ik enorm gaaf. Ik heb die film letterlijk 5-6 keer opniew gekeken alleen al vanwege Johnny Depps acteer prestatie, geweldig!
deel 2, vond ik NOG beter dan 1! Alles is wel veel meer 'over the top' maar absoluut op een leuke manier en hij zet Captain Jack misschien nog briljanter dan in deel 1 neer.

Ik kan niet wachten op deel 3! En Johnny Depp is idd een zwaar onderschatte acteur, ik vind hem persoonlijk echt briljant

Kun je hem dan ook figuurlijk 5-6 keer kijken dan?:D

Omdat het zo'n geweldige film(en) is zal ik niet zeggen dat het koeien uitmelken is, ben benieuwd naar deel 3! ik denk dat ik zeker wel weer ga genieten.

Zo deel 3 wordt phat! Hoop ik dan. En idd Depp wilt een 4e deel maken, maar ik las dat o.a Keira daar geen trek in heeft..

Terug
Naar boven