Fitness Seller

plaats injecteren

el GORO

Novice
Waardering
0
HEB gistere in gespote ben al een week of 6 bezig nooit geen last gehad, nu vandaag heb ik een bult op men juist op de plaats waar ik heb geinjecteerd waar kan dit aan liggen want heb dacht ik niks anders gedaan dan anders

een kleine ontsteking misschien, zal wel weg trekken na een paar daagen

ff een ander plekje paken tot de bult weg is ik had het ook is na ander halfe week weer weg

el GORO zei:
HEB gistere in gespote ben al een week of 6 bezig nooit geen last gehad, nu vandaag heb ik een bult op men juist op de plaats waar ik heb geinjecteerd waar kan dit aan liggen want heb dacht ik niks anders gedaan dan anders

niet moeilijk doen bij twijfel gelijk de dokter informeren

Een bult kan betekenen dat je niet diep genoeg in de spier heb geinjecteerd. (misschien omdat je de naald schuin heb gestoken) of het kan een (allergische) reactie zijn op het middel of de esther. In beide gevallen zou ik persoonlijk op andere plekken injecteren totdat de bult verdwenen is.
Indien de bult niet na een drietal dagen minder wordt, op het moment dat je koorts krijgt of de plek warm of branderig aanvoelt dan onmiddelijk naar de arts gaan en de zaak voorleggen.

re:

Gewoon even een anders pelkje zoeken waar je de injectie zet...
Wat heb je geinjecteerd en hoeveel dagen zaten hier tussen?
Ik heb eigenlijk hetzelfde met TEST-E
Daar hoef ik echt na 5 dagen niet mee op dezelfde spot te zetten, dus gewoon lekker van spot veranderen of anders bij twijfel toch even langs een arts!
Maar waarschijnlijk is je bult over een dag of 3-4 weg...

Terug
Naar boven