XXL Nutrition

Plaatselijke groei winstrol

Roy

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heb het ook in m'n log gezet.

Er wordt wel 's gezegd dat winstrol plaatselijke groei kan veroorzaken. Ik ben hierover altijd heel skeptisch geweest, maar ben nu ruim twee weken met dit goedje aan het prikken in m'n schouders en wat blijkt: Voelbaar en zichtbaar vergroting van de zijkant van de schouders, op de plekken van inspuiting. En nee, het zijn geen infecties o.i.d. en de plek wordt na inspuiten ook niet meer blauw (was de eerste paar keer zo). Zet om de dag 25mg in de ene en 25mg in de ander. Je hoort mij niet klagen, maar:

Ervaringen en info??

Maar de zwelling is normaal. Maar die neemt af nadat je enkele weken bent gestopt met de injecties in schouders. Heb het al meerdere malen zien gebeuren.

Meestal gaat het ook gepaard met een grotere pomp tijdens training.

TylW zei:
Maar de zwelling is normaal. Maar die neemt af nadat je enkele weken bent gestopt met de injecties in schouders. Heb het al meerdere malen zien gebeuren.

Meestal gaat het ook gepaard met een grotere pomp tijdens training.

Klopt helemaal!
Geniet maar van het gevoel zo lang het duurt.

• Topic Starter Topic Starter
Nou die pomp is er wel, en niet alleen met trainen. Ik hoef me arm maar even op te tillen en het brand al lekker!!

Zoiets had ik al begrepen. Maar waardoor komt dit en wat doet het?

Laatst bewerkt:
Het komt doordat stromba niet aan esters is gebonden en werkt het best op de plek waar het zit, je schouder :)

Laatst bewerkt:
europeman zei:
Het komt doordat stromba niet aan esters is gebonden en werkt op de plek waar het zit, je schouder :)
Doordat het niet aan esters zit lost het sneller op en is er geen half leven, maar dat wil niet zeggen dat het alleen op de plek waar je injecteerd gaat beginnen werken. De stof verspreid zich gewoon via de bloedbaan.

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet ik zeggen dat ik, ondanks dat ik om de dag spuit (50mg) er zeer goede resultaten mee behaal.
Bedankt voor de info!

had pcies zelfde met combi win+pgf2 ... zwelt tijdelijk allemaal beetje op waar je injecteert...opzich wel leuk

jaa op bodypage stond geloof ik een stukje erover....was wel leuke ervaring:)..

mischien krijg ik daarvoor altijd zo'n dikke reet van die winny :D

Terug
Naar boven