AndroidHealthClinic

Plan tot Zomer 2009

procard

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
6
Plan tot Zomer 2010

Mijn doel is volgend jaar juli 100kg te wegen bij 8%.
Ik weeg nu 90kg/12,3%

Dit had ik zelf in gedachte om het zo aan te gaan pakken

1e
1-10, 1000mg Test E EW
1-08, 400mg Deca EW
1-6, 100/50mg Oxy/Napo ED
12-16, 40,40,40,20,20mg Nolva

Dan 10 weken off

2e
1-6, 250mg Test P EOD
1-6, 225mg Tren A EOD
6-10, 40,40,20,20mg Nolva

Dan 8 weken off

3e
1-10 500mg test E
1-10 T3
2-12 400mg Mast E
6-12 225mg Tren A
12-16, 40,40,40,20,20mg Nolva

En dan denk ik dat ik met die planning me doelen ken gaan halen.Zit waarschijnlijk binnen nou en 3 weken onder begeleiding (voeding en advies)

groeten

de korte esther kuur is nog niet zeker, ligt aan me herstel van de test/deca

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je wel meer dan 5 kilo gaat pakken mits je voeding correct is.

Is die 1e kuur btw je 1e kuur of heb je al vaker gekuurd? 1000mg test e is best veel om mee te beginnen.

225mg tren a? ga je dat om de dag zetten?

5kilo en ongeveer 4procent minder met 3 KUREN??? met 1kuur zou dat al kunnen lukken

zou er een kuur van maken man ipv 10 en 8 weken of te gaan,hoe juist kan je zelf beter in elkaar knutselen,zie dat je er verstand genoeg voor hebt

3 keer kuren voor de zomer beetje erg overdreven

Dit zijn 60 weken, dus je bedoelt tot zomer 2010 neem ik aan?
Ik vind je doel wel heel erg laag liggen trouwens.

Je kan ook beter meer time-off ertussen laten want dan haal je er veel meer uit. Is die prop en ace EOD ? Vind ik wel aan de hoge kant tenzij je al wat gekuurd hebt hiervoor.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn 60 weken, dus je bedoelt tot zomer 2010 neem ik aan?
Ik vind je doel wel heel erg laag liggen trouwens.

Je kan ook beter meer time-off ertussen laten want dan haal je er veel meer uit. Is die prop en ace EOD ? Vind ik wel aan de hoge kant tenzij je al wat gekuurd hebt hiervoor.

ja cables jij had goed gezien ik bedoel zomer 2010. idd zijn nog geel wat weken.

dan ga ik me doel 100kg maken :)

Ik denk dat je wel meer dan 5 kilo gaat pakken mits je voeding correct is.

Is die 1e kuur btw je 1e kuur of heb je al vaker gekuurd? 1000mg test e is best veel om mee te beginnen.

Nee dat is niet me eerste kuur. Ik heb al enkele kuurtjes gedaan. Maar de resulaten bleven uit op normale dosis

Nu is ook het meeste HG

Nee dat is niet me eerste kuur. Ik heb al enkele kuurtjes gedaan. Maar de resulaten bleven uit op normale dosis

Nu is ook het meeste HG

Dan zou ik zeggen: "Gaan met die banaan!" maar ik zou wel ietsje meer rust tussen de kuurtjes nemen, ik merk zelf dat 2 maanden rust na een 8 weken kuur er al voor zorgt dat de volgende wat minder aanslaat.

Dan zou ik zeggen: "Gaan met die banaan!" maar ik zou wel ietsje meer rust tussen de kuurtjes nemen, ik merk zelf dat 2 maanden rust na een 8 weken kuur er al voor zorgt dat de volgende wat minder aanslaat.

Oke top advies... Zat zelf te denken om die korste esther kuur weg te laten.

En dan me 2 kuur, Langer te maken

Terug
Naar boven