Fitness Seller

Nieuws Plasterk zwaait den scepter: Burqa's verboden op school

weg met die onzin. het ziet er niet uit, zo'n kopdoek is al lelijk en dit al helemaal. erg lachwekkend dat wel zo'n wandelende vuilniszak.

daarbij kan iedereen zo'n ding aan en dan overvallen plegen of andere misdaden omdat je dus zo over straat mag onherkenbaar.

zo'n vorm van extreme vrouwenonderdrukking past ook helemaal niet in een land als nederland. ik snap uberhaupt niet waarom dit gedragen wordt?? veel moslims dragen dit niet, waarom bepaalde dan wel?

Precies ja,vrouwen die opgroeien in zwaar achterlijke culturen als een Afghanistan bv. waar de baardiban de dienst uitmaakt snakken naar een beetje vrijheid.
Hier hebben deze vrouwen alle vrijheid van de wereld waar veel vrouwen in dat soort landen als een Afghanistan alleen maar van kunnen dromen.

En wat doen ze? Provoceren!!

(soms jeuken mijn handen als ik weer zo'n wandelende vuilniszak zie lopen,en heb de neiging om het zo van hun kop af te rammen)

weg met die onzin. het ziet er niet uit, zo'n kopdoek is al lelijk en dit al helemaal. erg lachwekkend dat wel zo'n wandelende vuilniszak.

daarbij kan iedereen zo'n ding aan en dan overvallen plegen of andere misdaden omdat je dus zo over straat mag onherkenbaar.

zo'n vorm van extreme vrouwenonderdrukking past ook helemaal niet in een land als nederland. ik snap uberhaupt niet waarom dit gedragen wordt?? veel moslims dragen dit niet, waarom bepaalde dan wel?

Alles met mate, zo heb je ook het christendom.

De een gelooft in een god en doet er verder niks aan, de ander gelooft in god en bid vijf keer per dag, de ander gelooft in god, bid vijf keer per dag en gaat elke dag naar de kerk.

Net als de haatbaard die geen handen geeft omdat hij bang is dat er meer gebeurd dan een hand geven(een varken zou het nog niet willen maargoed) andere moslims geven weer wel gewoon een hand.

• Topic Starter Topic Starter
Alles met mate, zo heb je ook het christendom.

De een gelooft in een god en doet er verder niks aan, de ander gelooft in god en bid vijf keer per dag, de ander gelooft in god, bid vijf keer per dag en gaat elke dag naar de kerk.

Net als de haatbaard die geen handen geeft omdat hij bang is dat er meer gebeurd dan een hand geven(een varken zou het nog niet willen maargoed) andere moslims geven weer wel gewoon een hand.

I'm a deeply shocked and happy man :D

Via godvoordommen.nl gespot:

Minister Plasterk heeft in een brief aan de kamer laten weten een verbod op gezichtsbedekkende kleding in te gaan stellen, dit om een goed educatief en veilig klimaat in en rondom scholen te bewerkstelligen. Het gaat om een verbod voor het primair, voortgezet en middelbaar onderwijs. Voor de instellingen voor hoger onderwijs gaat de regel niet gelden, maar wel voor zowel openbaar als 'speciaal' (gerelicapt) onderwijs in de drie genoemde sectoren.

Goede zaak :thumbs:

Beter laat dan nooit... en corazon man schei toch uit met die onzin te verdedigen. Zo'n asociaal kleed daar bereik je geen integratie mee. Bovendien is het een restant van mannelijke onderdrukking jegens de vrouw en moet om die reden alleen al totaal verboden worden.

eindelijk iemand die harde woorden in de praktijk brengt!
:thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weg er mee. Alsof die vrouwen die buitenkomen nu wel enige maatschappelijke bijdrage leveren als ze rondlopen in zo'n ninjapak. Die gefrustreerde kerels van hun zijn zo onderdrukkend dat diee vrouwen toch geen leven hebben of ze nou binnen zitten of buiten lopen.

Een ninja hoort niet in het Nederlandse straatbeeld en al helemaal niet op scholen.

Je kan iemand als leraar in zo'n kleed toch ook gewoon niet serieus nemen :roflol:

Op sommige/veel scholen is het toch al verboden om zo'n ding te dragen ?

Op sommige/veel scholen is het toch al verboden om zo'n ding te dragen ?

Ik geloof dat scholen hier inderdaad min of meer vrij in waren. Nu is er dus een algemene regel ingesteld. En dat door een zo'n linkse hond van de PvdA!

Ik geloof dat scholen hier inderdaad min of meer vrij in waren. Nu is er dus een algemene regel ingesteld. En dat door een zo'n linkse hond van de PvdA!
Onder grote druk van de bevolking, politiek-rechts en de anderen , ze moesten wel. Als PvdA dit niet zou verbieden dan zouden ze gewoon zwaar afgestrafd worden door de kiezer en dus was het electoraal gezien een onvermijdelijke keuze. Echter vermoed ik dat zij eigenlijk niet achter de keuze staan, maar in dit geval de macht verkozen boven de eigen ideologie.

Onder grote druk van de bevolking, politiek-rechts en de anderen , ze moesten wel. Als PvdA dit niet zou verbieden dan zouden ze gewoon zwaar afgestrafd worden door de kiezer en dus was het electoraal gezien een onvermijdelijke keuze. Echter vermoed ik dat zij eigenlijk niet achter de keuze staan, maar in dit geval de macht verkozen boven de eigen ideologie.

Dat lijkt me te makkelijk geredeneerd, Plasterk staat nou niet echt bekend als een verdediger van zaken waren religieuzen menen recht op te hebben.

PvdA wordt hoe dan ook afgestraft, als ze electoraal willen scoren hadden ze hun beleid een stuk populistischer uitgezet.

Ik mocht ook nooit een mut of pet dragen in de klas. :mad:

Ontopic: Alle scholen moet religie vrij worden!

Dat lijkt me te makkelijk geredeneerd, Plasterk staat nou niet echt bekend als een verdediger van zaken waren religieuzen menen recht op te hebben.
Maar wel als verdediger van de rechten van de allochtoon. Laat veel van die rechten nou net een religieuze achtergrond hebben.

PvdA wordt hoe dan ook afgestraft, als ze electoraal willen scoren hadden ze hun beleid een stuk populistischer uitgezet.
Dat komt nog wel. Op dit moment willen ze natuurlijk vooral hier en daar scoren met 'rechtse' standpunten om de kiezers zand in de ogen te strooien ;) En zodra de kiezer even niet oplet rammen ze weer een generaal pardon door onze strot.

Ohw jesus. Links pakt de zaken hard aan en dan is het vanwege externe druk.

Plasterk, nota bene de meest uitgesproken atheïst uit Den Haag... Nee die zal wel persoonlijke gevoelens koesteren voor dergelijke maffe uitwassen van een religie...

Ok dan was zijn atheïstische drang net wat sterker dan zijn linkse. Waar atheïsme allemaal al niet goed voor is ;)

Je kan echter niet ontkennen dat links in het algemeen, de islam op handen draagt en alle kansen geeft om in een sneltreintempo uit te groeien in Nederland.

Je kan echter niet ontkennen dat links in het algemeen, de islam op handen draagt en alle kansen geeft om in een sneltreintempo uit te groeien in Nederland.

De islam en links heeft eenzelfde vijand :D
Nadat we die uitgeroeid hebben, is islam aan de beurt. (wel oppassen dat islam ons niet opslokt :p)

De islam en links heeft eenzelfde vijand :D
Nadat we die uitgeroeid hebben, is islam aan de beurt. (wel oppassen dat islam ons niet opslokt :p)

Daar zeg je zoal iets... In Antwerpen heeft Janssens na zijn overwinning wel stevige kritiek gekregen van zijn allochtone kiezertjes op zaken als het hoofddoekenverbod aan loketten (hij was plots niet links genoeg meer voor hen). En in Brussel zijn de moslims binnen 15 jaar volgens voorspellingen in de meerderheid... Mijn verwachting is dat links vroeg of laat keihard het deksel tegen de neus gaat krijgen.

Terug
Naar boven