MuscleMeat

Playstation 1 nostalgie

Final fantasy 8, Digimon, Metal Gear Solid, Final Fantasy 9, Final Fantasy 7, en heb me ook altijd goed vermaakt met de crash reeks.

Was geen sony fan, maar sega fanboy.

Toen was Virtua Fighter 2 echt wel vet.
Later Fighting Vipers, maar zeker ook de tony hawk games behoren tot mijn all time favorites,

fifa 99 het meest epische fifa game ooit

Jongens jullie vergeten zomaar de beste fighting reeks games ooit uitgebracht op de ps1 namelijk Bloody Raw!
Heb deze game helemaal grijs gespeelt kon dan ook alle special moves yeagh buddy. :-))

Zowel cd1, cd2, cd3 en cd4.

FF8 was ook tof door die kaarten-mini-game.

FFVII had geen cd 4 :p

FFVII was ook nog eens tof door zn chocobo breeds en vangen, en dat deed je niet voor jan lul, want je had een golden chocobo nodig voor de ultimate summon. Daarnaast was het ook nog een prestatie om Omega en Ruby weapon te asskicken, en dan komen de mini-games @ the gold saucer nog!

Wat een game.

De spellen die ik nog kon vinden xD:
- Syphon filter 3
- Carmageddon
- Spec Ops: Airborne Commando
- Spec Ops: Stelath Patrol
- G-Police

Ik speelde het spel amper maar liep gewoon constant rond.. snapte het nooit lol

Gran turismo meest epic game serie ooit gemaakt.

FFVII had geen cd 4 :p

FFVII was ook nog eens tof door zn chocobo breeds en vangen, en dat deed je niet voor jan lul, want je had een golden chocobo nodig voor de ultimate summon. Daarnaast was het ook nog een prestatie om Omega en Ruby weapon te asskicken, en dan komen de mini-games @ the gold saucer nog!

Wat een game.

Jawel junge, die stond vol met pr0n. Altans bij mij. Uren grinden om te lvl-en. Mooie tijden.

Herinner Tekken 3 als favoriet, Gran Turismo, Tony Hawk Pro Skater en een of andere DragonBall Z game... toch ff opzoeken moet hier nog ergens liggen op zolder :D

Gta 2

Heb hem nog bij mijn ouders thuis, maar haal hem binnenkort eens op en ga af en toe eens old skool paar uurtjes spelen denk ik.

wat ik zo heb liggen (uit me hoofd dus):
- metal gear solid 1 en soort deel 2 /extra editie geloof ik
- syphon filter rules!
- grand turismo
- moto gp 1954 ofzo :P

epic old skool

ook hebben we nog een seag mega drive liggen met hele serie Sonic the hedgehog, dàt is pas oldskool / back in the days :D

hm vorig jaar mn omgebouwde psx met 200 spellen verkocht

tekken 3 en bloody roar

manhunt was ook dope, maar was dat ps2?

Metal slug ftw

Tekken 3 en gta 2

Terug
Naar boven