AndroidHealthClinic

Playstation 3 nu kopen of in 2009?

UFighter89

Advanced Bodybuilder
Waardering
7
Beste DBB Gamers

na lang sparen en goed nadenken hoe en wat, heb ik binnekort dan toch het geld om een playstation 3 te kopen. De vraag is nu of het slim is om hem voor of na de kerst te kopen. Ik hoop eerlijk gezegd dat er begin 2009 een prijsdaling aan gaat komen, maar als die toch niet komt dan kan ik hem net zo goed zo snel mogelijk kopen om er alvast van te genieten. Is er iemand die iets afweet van een aankomende prijsdaling ofzo?

Man als je tot jan 2009 wacht kan je de playstation 4 kopen

dies veel vettur jeweetoch!

• Topic Starter Topic Starter
Man als je tot jan 2009 wacht kan je de playstation 4 kopen

dies veel vettur jeweetoch!

L0l m4n

Januari 2009 duurt niet zo heel lang meer 1,5 maand ongeveer en wie weet bespaar k dan wel 50 of 100 euro ofzo vind k de moeite toch wel waard.

idd denk dat er dan wel een prijsdaling zal komen (is meestal toch zo), dus ik zou wachten als ik jou was.
Er komen toch al zeker rond de kerst enkele aanbiedingen waarbij je toch minstens een paar spellen gratis bij de ps3 zal krijgen.

Misschien is ie ineens ietsje goedkoper kort voor Sinterklaas en/of de Kerst :dunno:

Waarschijnlijk gaat hij niet omlaag in prijs, aangezien de ps3 op dit moment heel goed verkocht wordt. Koop hem nou maar gewoon, als je gaat zeggen van ja ik wacht wel tot hij afgeprijsd is, wacht dan meteen tot 2011. Dan is ie denk ik nog maar 200 euro ;)

Waarschijnlijk gaat hij niet omlaag in prijs, aangezien de ps3 op dit moment heel goed verkocht wordt. Koop hem nou maar gewoon, als je gaat zeggen van ja ik wacht wel tot hij afgeprijsd is, wacht dan meteen tot 2011. Dan is ie denk ik nog maar 200 euro ;)

Tjah k hoopte eigk een beetje op een daling in de prijs omdat ie toch wel al eventjes uit is en zo na kerst en sinterklaas dan leek me dat niet echt heel erg onmogelijk.

idd denk dat er dan wel een prijsdaling zal komen (is meestal toch zo), dus ik zou wachten als ik jou was.
Er komen toch al zeker rond de kerst enkele aanbiedingen waarbij je toch minstens een paar spellen gratis bij de ps3 zal krijgen.

die heb je natuurlijk al (ps3+spel+controller) maar mischien dat ze dr rond die tijd nog wat leukers van maken :D

Kopen, want voor kerst zakken ze niet in prijs (gelezen op PS3 Sense).

Daarnaast 100 euro zullen ze niet zakken, je hebt nu de 80 gig + LBP voor 400 euro. Als hij 100 euro zakt zul je die zeker er niet meer bij krijgen, dus die 50 euro die je max kunt verwachten? Dalijk hoor je in januari dat hij 50 euro zakt, dan kun je net zo goed weer wachten en voordat je weet wacht je al 4 maand zodat je 50 euro kunt besparen. Dikke onzin, gewoon kopen dus.

PS3 Price Cut Expected In 2009

Posted in General at 5:54 am by playstation3

Dow Jones has confirmed to not expect a PlayStation 3 price cut until 2009. The article had also stated that Sony will introduce the ability to download music and movies via PlayStation Store.

“Although analysts say price reductions would benefit PS3 sales, Sony isn’t likely to make any price cuts for at least another two years, said Kimberly Otzman, a spokeswoman for Sony Computer Entertainment America. She noted a similar time frame for lowered prices for the PS2. ‘We probably expect the same for PS3,’ Otzman said, adding that while the console’s price is higher than competitors’, it comes completely packaged so consumers don’t have to buy extra equipment or attachments.”

Artikel uit 2007 waarin ze zeggen dat ze binnen de 2 jaar een prijsreductie zullen
doorvoeren. Nu is het dus 2009, 2 jaar later...

Maar, er is ook al gezegd dat er een nieuwe playstation uitkomt. PS4 zou
goedkoper worden en meer inspelen op de markt die de WII heeft opengetrokken.

En een maand na kerst komt er weer een andere actie en dan denk je "Had ik maar..." ;)

GEwoon kopen man, 50 euro op 1.5 maand hardcore game plezier.. tenzij je niet van plan bent er veel op te spelen. En idd zou er niet te standaard vanuit gaan dat prijs daalt, aangezien het goed verkoopt!

Sony is ontzettend goed in marketing, ze blijven rond de 399 kosten omdat ze elke keer een nieuwe versie uitbrengen met een grotere harde schijf.
Je moet maar net geluk hebben dat je een 40 gig kan vinden voor 50 euro goedkoper omdat een winkel die nog heeft staan, maar de verkoop van de ps3 is zo goed dat gebeurt bijna niet.
Nu is er de 80 gig en rond kerst komt er een 160 gig uit.

Oke dan dus de ps3 gaat niet echt in prijs zakken. Binnekort dus gewoon de ps3 halen. Thnx voor de reacties!

Sony is ontzettend goed in marketing, ze blijven rond de 399 kosten omdat ze elke keer een nieuwe versie uitbrengen met een grotere harde schijf.
Je moet maar net geluk hebben dat je een 40 gig kan vinden voor 50 euro goedkoper omdat een winkel die nog heeft staan, maar de verkoop van de ps3 is zo goed dat gebeurt bijna niet.
Nu is er de 80 gig en rond kerst komt er een 160 gig uit.

Die 160GB is al even uit hoor ;)
Kost 449 euro en er zitten al 4 games op...
GT Prologue, Ratchet & Clank Quest for Booty en nog 2 kan zo even niet op de naam komen..

Die 160GB is al even uit hoor ;)
Kost 449 euro en er zitten al 4 games op...
GT Prologue, Ratchet & Clank Quest for Booty en nog 2 kan zo even niet op de naam komen..

Hoja, zou maar raar zijn want ik heb vandaag de 80GB gekocht met 5 spellen en 2 dual shock controllers: medal of honor airborne, need for speed pro street, hatched, fifa 2008 ofzo, en nog een actiespel.

en dat voor 449euro...
mediamarkt

Ik werk bij E-plaza, waarom zou ik erover liegen :P
Hij is al een tijdje uit...

Terug
Naar boven