MuscleMeat

Playstation 3 nu kopen of in 2009?

Je kan altijd wel wachten tot de prijs daalt, je koopt iets omdat je denkt dat het de moeite waard is voor wat hij op dat moment kost.

Ik zeg: gewoon kopen, dan kan je in de kerst vakantie er ook van genieten. ;)

Hmm zelf vind ik het toch onzin dat ze steeds met een nieuwe uitkomen met meer Gig je kan er zelf ook een HDD in zetten van 320

Ja ik vind het ook belachelijk, maargoed dat is bij Microsoft net zo goed.. alleen die veranderd ook nog weer de namen waardoor je niet eens meer weet welk pakket wat is! ( ervaring uit de winkel ;) )

• Topic Starter Topic Starter
Je kan altijd wel wachten tot de prijs daalt, je koopt iets omdat je denkt dat het de moeite waard is voor wat hij op dat moment kost.

Ik zeg: gewoon kopen, dan kan je in de kerst vakantie er ook van genieten. ;)

ja klopt wel inderdaad en het lijkt me gewoon wel een leuk ding en dr zijn een aantal spellen die ik wel graag wil spelen dus ga hem inderdaad binnekort kopen. Nog even wachten tot k deze maand weer geld krijg en dan eens even naar de winkel crossen.

er zou de komende tijd geen prijsdaling komen.... hebbik gelezen

Sony is ontzettend goed in marketing, ze blijven rond de 399 kosten omdat ze elke keer een nieuwe versie uitbrengen met een grotere harde schijf.
Je moet maar net geluk hebben dat je een 40 gig kan vinden voor 50 euro goedkoper omdat een winkel die nog heeft staan, maar de verkoop van de ps3 is zo goed dat gebeurt bijna niet.
Nu is er de 80 gig en rond kerst komt er een 160 gig uit.

discutabel :roflol:

Terug
Naar boven