XXL Nutrition

Plotselinge acne :(

Kaasschaaf!! ;) :D

ik heb er ook tijdens een kuur altijd een beetje last van.. ik ga kijken wat trettinoine doet. Het schijnt ontzettend uit te drogen dus smeer het nu alleen op mijn schouders.

Zuivere alcohol wil bij mij wel goed helpen. Droogt de puistjes ook flink uit.

Face Wash van de Body Shop, doorzichtige van de body shop,inhoud is felgroene gel waarme je je "plekken" kunt schoonhouden! en body'shop's zitten overal in Nl geloof ik!?

ArieWillem zei:
Benzoyl peroxide deed voor mij de trick vroeger wel toen ik nog last had van acne. Droogt je puistjes gewoon keihard uit. Kijk wel uit voor je kleding ouwe, t wil nl. nog weleens bleken.. :D

ik heb die van 10 % ook, als het echt uit de hand loopt haal ik die uit de kast.

• Topic Starter Topic Starter
Die vitamine B5 van mij is helaas maar 250 mg per tab... Zal wel die van evolutions willen bestellen maar heb geen creditcard :( als iemand me daarmee zou kunnen helpen zou ik het zeer op prijs stellen.... Tis nu dus 3 dagen verder sinds heel me nek was ondergekomen en het is er nog steeds allemaal :( heb die dagen veel biergist geslikt en benzoyl peroxide op me nek gesmeert maar me nek is er alleen maar rood van geworden... Maarja ik zal het nog ff volhouden. Vandaag tijdens trainen deed me nek echt pijn echt elke beweging die je doet voel je gewoon aan de puisten in je nek... Verschrikkelijk :eek:

firedsoul zei:
Ik heb tijdens me gehele kuur en nakuur geen last gehad van acne. Maar nu opeens 2 weken na me nakuur is in een mum van tijd (2-3 dagen) me hele nek onder de puisten gekomen zomaar ??? :mad: . Ik heb tijdens me nakuur Vitamine B5 genomen en slik het nu nog steeds dus snap niet dat ik het zomaar krijg zijn misschien de effecten van vitamine b5 niet meer actief omdat ik het al meer dan 4 weken slik ??? . Ik vraag me af of het nou door de kuur kom dat ik nu zomaar acne krijg heeft iemand anders hier last van gekregen dat ie het zomaar kreeg na de nakuur? Wat advies hoe het weg te krijgen zal wel fijn zijn :o vitamine B5 helpt op het moment niet meer. Ik baal er echt van want het doet ook echt pijn als ik me hoofd draai enzo.

Ik herken je verhaal maar al te goed... Alleen heb ik het op mijn borst en deden ze in het begin flink pijn.

Ik slik al enkele weken b5... Zit nu op de 10 á 12 mg per dag... Ik heb het idee dat het bij mij NIET aanslaat...

Ik heb nog ´n paar potjes b5 staan en die maak ik op, maar ik haal ´t voortaan denk ik niet meer...

Ik ga het voortaan met arimidex tijdens de kuur proberen...Ondanks de hevige discussies hierover,...

firedsoul zei:
Die vitamine B5 van mij is helaas maar 250 mg per tab... Zal wel die van evolutions willen bestellen maar heb geen creditcard :( als iemand me daarmee zou kunnen helpen zou ik het zeer op prijs stellen.... Tis nu dus 3 dagen verder sinds heel me nek was ondergekomen en het is er nog steeds allemaal :( heb die dagen veel biergist geslikt en benzoyl peroxide op me nek gesmeert maar me nek is er alleen maar rood van geworden... Maarja ik zal het nog ff volhouden. Vandaag tijdens trainen deed me nek echt pijn echt elke beweging die je doet voel je gewoon aan de puisten in je nek... Verschrikkelijk :eek:

DE oplossing: koltrui... :D

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven